Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Glödheta Mora

« · 459541 Till forumet

Sv: Glödheta Mora
BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP

*periodpaus*
*går och köper en påse grillchips*
Kommentera

Roligt höra Leinonen spelar mycket bra...
Kommentera

Nalia: Verkar så det*L*
Kommentera

Nalia: Ledning på bortaplan, hur ska detta sluta ;-)
Kommentera

Så våra underbara Slovaker har lekstuga idag också?! :)
Kommentera

Period nu Skott 10-9 till HV71
Kommentera

Det märks vilket lag som har självförtroendet säger P4. Spelmässigt är Mora bättre.
Kommentera

Nu kommer tvåan........
Kommentera

Jämrans va härligt det är att modemsurfa och vara tvungen till att lyssna på P4. En halvtimmes reportage från nån jävla match med DROTT!!! BORT!!!!!!
Kommentera

MrAce: Jadå jag gör det*L*
Kommentera

Stigsson:

Ölen är på kylning!
Satsar man 1000:- på sm guldet till dalarna så gör man, någon som vill köpa "lotten" för 10.000:- ? :D
Kommentera

Stigsson:

Ja nåt oerhört ;)

Har nog redan gett opp om att få möta er i Kvalserien ;)
Kommentera

mattias - 74: Tack, det där måste ha tagit emot att skriva.
Kommentera

Stigsson:

det skall vi säkert, lycka till ikväll nu det gör ont att säga det men lycka till som sagt ;)
Kommentera

mattias - 74: Ja äldre det blir man. Det kan jag lova. Nog ska vi komma på ett bra sätt att fira MrAces träskodans ska du se.
Kommentera

mattias - 74:

Yngre skall det stå =)
Kommentera

Stigsson:

Nej man blir ju inte direkt äldre och pökfaktor`n är väl inte direkt låg ;)
Kommentera

mattias - 74: Usch, Bolanche. Där var jag alldeles för mycket när jag pluggade runt 91-92. Vill nog inte tillbaka dit.
Kommentera

Stigsson:

Jo man tycker ju det, vi kan väl fira samtidigt när Leksand avancerar till Elitserien =)

Jag har ju bra kontakter i Borlänge och vi kan få hela Bolanche för oss själva ;)
Kommentera

mattias - 74: Gav väl runt 500 ggr pengarna om jag inte minns helt fel. Nog f*n ska han kunna bjuda på både en och två backar öl då. :-)
Kommentera

Stigsson:

Hehe ja det tycker jag du skall göra, han har dessutom lova mig att jag skall få en back öl av honom om Mora vinner guld för jag tror han nämnde nåt om att han spelat lite på mora som sm vinnare och det var ju inte dirket lågt odds på er =)
Kommentera

mattias - 74: Nice, hur långt är det? 12 mil? Om han ska göra det så tror jag att jag ska följa med som följebil. .-)
Kommentera

Bafucin:

Mr Ace hade lovat mig att han skulle gå baklänges runt Siljan i träskor om Mora vinner guldet ;)
Kommentera

wille: SM-guld....nej. Slutspel ja.
Kommentera

Bafucin: Visst ni kanske slog oss nån gång långt tillbaka i tiden när vi befann oss i en avlägsen serie långt ner kallad allsvenskan...nu är läget helt annat...mora mot sm-guldet!
Kommentera

Bafucin:
Jag vet inte om jag skriver under på det där med löpande band... men det bjuder vi gärna på en säsong som denna :-)
Lycka till i Superallsvenskan!
Kommentera

Stigsson: Det är bara att buga och imponeras av vad Mora gjort så här långt. Det trodde man inte när Bofors spöade er på löpande band.....:-)
Kommentera

Glödheta Mora
Enligt Aftonbladet så är det nära kokpunkten nu i Mora. Men visst fan kändes det som om 100 grader redan var passerat i lördags? Min uppskattning är 115 grader, nån får lyfta på locket så att det inte kokar över.
Kommentera

« · 459541