Dj_Pooh81: Ja det ser ut som att vi får ta skiten idag och istället komma igen på måndag. Men vafan 3 mål är väl inget. Vi gjorde ju 4-0 på Färjestad borta i en period, så hoppet finns kvar.
Dj_Pooh81: Eftersom vi har vänt trenden "andra perioden är vår bästa" kan vi väl också vända trenden "tredje perioden är vår sämsta". Fast efter Vehanens tavla blir det nog tufft.
Stigsson: Attans att dom ligger under med 2-0 då.....Hoppas dom kan hämta upp det då.......Annars så är det bara att ta nya tag till på måndag mot Frölunda.......
...så har vi 18 minuter ZZ Top och AC/DC igen. Det är tydligen samma C18-tejp som går på alla arenor, i alla matchpauser. Jag har ingenting emot ZZ Top och jag missunnar inte Billy Gibbons hans Stimpengar, men undrar likväl vem som har valt musiken och varför. Är den generella bilden av hockeysupportrar att vi är gubbrockare i yngre medelåldern allihop? Wham, bam, thank you ma'm!
Puppe: Bra att ha 0-0 mot ett sånt topplag som HV efter en period. Nu kommer 2:a den som vi har varit bäst i i år. Ska vi gissa att det står 0-2 efter nästa period.
sold: Mycket svår match. Nyckelspelare som vi måste ha stenkoll på är Stefan Liv och Andreas Karlsson. Lyckas vi att ta bort de vinner vi. Men jag tippar på ett oavgjort resultat. HV kniper bonus poängen.