williamthekid: Nja, jag är beredd att ge dom lite mera tid tillsammans. Tycker dom har visat lite tendenser sista matcherna till att kunna bli ett nytt piff och puff par (Horcoff/Cleary, Brown/Tallaire).
Händer inget om några matcher är jag dock beredd att ompröva min åsikt. Kanske ut med Eric på kanten och in med Boggen som center mellan kanadensarna?
Stigsson: tackar, ja kom in lite sent i matchen :-).Är de nån som vet om harri har särat på eric och jordan, eller om de fortfarande spelar i samma kedja, ja tror att splitta dem vore de bästa för alla parter, me tanke på vad de har uträttat so far,nån som håller me??
Verkar vara heta känslor vid siljans södra strand :-)
28.12 2 min Leksand 20. STEEN, Oscar ROUGH 28.12 2 min Leksand 19. HEDLUND, Magnus ROUGH 28.12 2 min FBK 17. JOHANSSON, Mathias ROUGH 28.12 2 min FBK 10. ROUGH 28.12 2 min Leksand 20. STEEN, Oscar ROUGH 28.12 2 min Leksand 19. HEDLUND, Magnus ROUGH 28.12 2 min FBK 17. JOHANSSON, Mathias ROUGH 28.12 2 min FBK 10. ROUGH
Jag kan inte förklara, men min känsla är att desto längre tid det tar innan det blir något mål i matchen så är det fördel för Mora. Flummigt, ja jag vet :-)
MonkeyBoyF: Precis, och det allra roligaste är väl att alla som är lite insatta i svensk hockey vet att det är Don Simons son. Så då kan man ju undra vad det är för fågelskådare som kommenterar ;-)
Händer inget om några matcher är jag dock beredd att ompröva min åsikt. Kanske ut med Eric på kanten och in med Boggen som center mellan kanadensarna?