Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Listor

« · 458093 Till forumet

Listor
Fascinerande det här. Efter 20 omgångar ligger botten tippade Mora 5a i tabellen med samma poäng som topptippade Mora. I poäng ligan ligger en Mora spelare 2a. Vem kunde ana detta :)

Mora fortsätter som vi säger på indianspråk ta skalper runt om i landet. Fortsätte det så återfinns Mora på slutspelsplats efter 50 omgångar.
Kommentera

Sv: Listor
mok:

Jag som leksing hade ju naturligtvis hoppats att man skulle få se Mora längre ner i tabellen , men det är bara att vakna upp ur koman och inse att Mora är tydligen så här bra och det gör mig ont att erkänna det.

Så på mina vägnar önskar jag er lycka till så ses vi nästa säsong =)

// Mattias
Kommentera

Tackar mattias - 74:
Jag lovar att jag inte ska skvallra för Emil att du sagt så här ;0)
Kommentera

Metal Guru:

Tror du jag bryr mig om vad han tycker, han må vara trevlig och snäll emellanåt men han kan absolut inte beskylla mig för att vara någon Svikare. Alla har rätt till en egen åsikt, dessutom anser ju jag att kicken av Jensa kommer att medföra turbulens blan fansen och kanske på sikt att göra så masken får lämna in
Kommentera

mattias - 74:
Håller med om att kicken av Jensa var en av de (sett utifrån) mer korkade grejerna LIF's ledning gjort. Men å andra sidan vet inte jag vad som försigått i kulisserna; med all fakta på bordet kanske det var klokt.
Men, nog såg det mysko ut...
Kommentera

Metal Guru: Var faktiskt i leksand för några matcher sen, då var nog jensa den enda som skulle få kalla sig hockeyspelare. Sen var jag där i fredags, då ett laddat Sundsvall var där å slog leksand. Jag kan lova för leksands del att jensa hade behövts...

Forzza MORA!
Kommentera

« · 458093