Lärking ditt jä-la as, f-n till att vara dålig. Skiter fullständigt i de överfall vi får utstå dom sista 2min framför link. mål och så tar en sån skit utvisning sudden som resulterar för link. Ja det är den som resulterar för dom hinner få in sin 5:e gubbe som spelar fram till målet
PappaKeno: Fan, vem tänkte på Adam i planeringen...slår han inte en indianare så blir det bara fel iallafall. Jag är alltid nervös med den spelaren på plan och undrar vad tränarna ser hos en så 4-kantig spelare.
Knogen: Du menar att det finns dom som överdoserat och går omkring med ett leende på läpparna när dom tänker på ks och att få chansen att nita drantar.
Forever MIK: "Kommer från apoteket, det finns inte ett valium att uppbringa."
Det förvånar mig inte ett smack. Det vimlar ju av MIK-supportrar som tycker det ska bli jättekul att få möta Leksand i kvalserien och som inte tycker det finns någon som helst anledning att vara nervösa en dag som denna.
Med andra ord lär ju Moramarknaden för såväl valium som rohypnol vara fullkomligt dränerad vid det här laget... :-P
Kommer från apoteket, det finns inte ett valium att uppbringa. Skall vi fixa detta i kväll så får vi göra det själva. Det är faktiskt som challe säger (fast jag är ingen fan av challe, snarare tvärtom) mora har sig själv att skylla på frågan om att ge allt i matchen mot lule. Bara hoppas att det har gått att ladda om och att dom fortfarande spelar för märket på bröstet.