Vad han får den för vet inte jag........ Gåtan Lärking måste lösas, handlar det om en sekelgammal vendetta? Gjorde Lill-strimma en ful tackling på Lärkings far eller fick Lärking en slö Morakniv i sexårspresent?
"Han får två minuter men vad han får det för vet jag inte. Jag tyckte det var en juste tackling." Vi har i alla fall webbradion med oss. Alla mot Lärking?
Jag tycker vi ska skaffa fler utlänningar nu! Börjar bli många svenskar som inte kan vara med... Jansson, Bogg, Skogs, Granström och nu också Bergqvist...
"Det var en juste hakning" säger kommentarorn på webbradion. "Ja, om du säger så" svarar bisittaren och förmodade lulebon misstänksamt. "Renberg klagade inte heller. Han och jag har rätt."
Ajaj 2-1. Mitt förvirrade jag fattade först inte hur publiken kunde jubla så när Skrbek gör mål. Han är ju moring. Nejvisstnej :-( Videokoll?
Nalia: Tja, ett ledningsmål med två minuter kvar skulle sitta som en fläskläpp. Sedan en utökning till 1-3 med, ska vi säga 5 sekunder kvar av andra? :-)