insu: :-D Så blir det när supportrarna mangrant ställer upp medelst cigarettrökning, snöskottning, snusinläggning, kepspåtagning, nattning av familjemedlemmar för att hjälpa laget till poängvinst.
insu: Puuuhhh, det var svettigt... Nu har jag bevisat att män kan göra flerasaker på samtidigt, jag lyckades med att lyssna på webradion, hockeysnack OCH installera en skrivare samtidigt! Tyvärr var det svårt att hinna med att andas och få hjärtat att slå i takt dock...
Slitwargen: Metal Guru kommer nog ha svårast med andningen av oss alla här ikväll, stackarn har tagit över mitt jobb. Samtidigt som jag tagit över hans genom att försöka krascha datorn^^
Ajaj, Ross ut, i offensiv zon? Och webbkommentatorn fortsätter vara med oss, mot Lärking. "Jag tycker han är ganska tuff mot bortalaget." Lärking måste ha kopplingar till webbradion också eftersom han raskt tog kompensationsutvisning på Skrbek.
Lärking har en skum syn anser jag!! Kommentatorerna verkar hålla med om att han är lite väl hård mot bortalaget, så det kan ju inte vara enbart mitt cyklop som granskar Lärking?