Hm..jag har fått känslan av att Mora har svårt att trampa på ordentligt från start (har inte sett så många matcher så det är ju lite knepigt att få en helt rätt bild). Men det verkar som att 2:a perioden är den som Mora brukar komma upp ordentligt i. Rätta mig gärna om jag har missuppfattat det här rejält ;)
Jaha, det verkar inte vara så mycket folk här idag (typ jag och Metal Guru). Intressant att höra webbradion, som hyllar HV - mycket bättre än sist, hela laget är bra, de gör allt rätt utom mål. Men det är Mora som leder med 3-1... se till att stå emot under Liljas utvisning nu som ser det rätt bra ut inför sista.
Slitwargen: Fast HV verkade dominera andra perioden rätt bra och vann skotten med 11-6.
För övrigt får jag hålla med Metal Guru - jag sitter gärna och chattar med mig själv om MIK tar tre poäng. Vad det sedan säger om mig får väl andra fundera över...
Metal Guru: Jo, det är dåligt. Jag tycker förresten det är skönt med reportrar på webbradion som inte är hemmablinda även om det nästan slår åt andra hållet.
Här är en tråd för er som inte kan vara med i FMMA.