Alla har väl börjat inse att man måste ta Mora på allvar nu...
Jovisst, men vi besegrade dom hemma och kan göra det även på bortais. Massmedia har verkligen haussat och skrivit att dom spelat så fantastiskt bra, medan man knappt nämner SSK. Men tittar man i tabellen så skiljer det bara en poäng. Men vi är förvarnade och laddade och ska ta dom på bortaplan!
Metal Guru: Det här är det bästa med att vara hemma när det är match. Vanligtvis kommer jag ifrån arenan 1,5 timmar efter matchslut. Nu får jag middag direkt, det börjar lukta riktigt gott nu. Fisksoppa.
Stort grattis till storsegern mot Södertälje. Gissar att SSK var lika bleka som senast mot Timrå. Kanske säger mer om deras form än om Moras spel vad vet jag.
Metal Guru: Glöm inte att det är dyrt att gå på ALLA matcher och många laddar nog för Frölundamatchen på tisdag. Och då ska jag då fan inte sitta hemma och snora.
Behövs det verkligen med den förstärkningen som det hyschas om just nu i kulisserna . Som det är nu så är det i alla fall lite spänning en stund in i matcherna ?
"Det är ju nästan så att man kan förväxla Mora med TIK för några år sen. Känns inte nästan allt igen? Totalt nederlagstippade, alla "experter" säger typ "max 3 poäng i år", vinner istället lite då och då, säger sig vara anhängare av ideologin "vi ger aldrig upp" och så vidare. Kul att se!