Är det i utvisningsbåset vi ska vinna? Kom igen nu kära MIK. Använd tändvätskan och derbyviljan till att kämpa och spela bra, inte ta en massa korkade utvisningar.
titran: haha inte illa det heller:-) jag satg aven tva NHL Matcher: St. Louis-Dallas (1-6) och Nashville-Anaheim (2-5) med svenskarna Johan Hedberg (Dallas) Jonathan Hedstrom och Samuel Pahlssom (Anaheim)
titran: roadtripen var bara nagot jag gjorde over jul.... kande inte for att sitta pa arslet over lovet sa jag gav mig ut pa vagen istallet.(och satt ganska mycket i bilen:) 3600 miles= 576 mil.
Metal Guru: Ok, får titta med linjalen mot TV:n vid nästa repris. Men jag tror nog att jag inte ens behöver ta på mig Mora-glasögonen för att uppfatta det som mål.
Bara så ni vet så var det ett regelrätt mål som domaren dömde bort. Ross Lupatjuk försökte få skottläge men kom för långt ner snett mot mål, lyfte upp pucken in mot mål och Simons (vem annars) kommer och slår in pucken på tennis. Läge för ännu ett "omgångens snyggaste mål", men domaren dömer bort det - hög klubba. Klubban var inte över axlarna..... Nog om detta, det kommer nog fler chanser och mål.