Metal Guru: Ja jag såg det, undrar bara hur mycket ära det skulle ligga i att vinna bucklan en säsong som denna?! Men jag antar att det skall diskuteras in i det sista?
Liv har verkat lite "borta" än så länge...men det lär väl vända i andra antar jag.
Efter att HV legat under ett tag (tid 9) så gör Davidsson 1-1 på pass av Hellkvist och Gustafsson (tid 15)
Skott: 11-9
Som HV-supporter som jag är så säger jag bara att HV spelade väldigt spänt denna period, blev bättre mot slutet, hoppas att de kommer ut i andra och spelar avslappnat, men ändå förstår allvaret!
Marc ringde och sa att man i kinnarp-puben sagt att NHL-konflikten var löst. Lite browsande gör att vi konstaterade det som en anka. I varje fall ännu.
Laguppställning:
--------------------------------------------------------------------------------
Goalkeepers 35. LEINONEN, Tero (75. HÖGLUND, Bengt)
--------------------------------------------------------------------------------
1st Line 6. KAUPPINEN, Marko 36. ANDERSSON, Adam
19. ERIKSSON, Marcus 10. HORCOFF, Shawn 2. CLEARY, Daniel
2nd Line 70. NOLANDER, Peter 27. SKRBEK, Pavel
71. NAGY, Ladislav 16. PAVLIKOVSKY, Rastislav 81. HOSSA, Marcel
3rd Line 3. NIKOLOV, Angel 48. PETRÉ, Henrik
44. MIKKOLA, Niko 9. BOGG, Håkan 41. BERGQVIST, Kenneth
4th Line 78. SIMONS, Mikael 28. BERGSTRÖM, Calle
92. NYLANDER, Peter 20. SANDBERG, Magnus 77. JANSSON, Martin
Domarskocken:
Referee: Eriksson, Peter (ö)
Linesman: Hilmersson, Claes
Linesman: Svensson, Per (s)