Metal Guru: Bättre sent än aldrig *S* Jag satt och övervägde att starta en tråd, men vågade inte...dessutom så ansåg jag att risken för att bli ensam här var för stor..haha
Marian verkar iaf ha blivit het i kläderna..och hetare lär han bli :)
Rapport från Knogen: "Mora sköter sig föredömligt. Hossa och Rusty leker. Cleary och Horcoff är inte långt efter. Stabilt bakåt, främst med Lilja, Skrbek och Adam"
Nalia: Ensam är du knappast. Det är bara det att man har haft lite annat för sig så här på lördag fm. Liksom i modomatchen senast så kopplade jag upp mig i samma skede som vi gjorde första målet.
AH: Så det är bara jag som inte har något annat liv en sådan här dag?! *Asg* Att koppla upp sig lagom till första målet verkar vara en dunderidè..ska nog testa det nästa gång.
Metal Guru: Jupps..själv sitter jag och sippar på multivitamindryck för att inte säcka ihop :)
DIF har varit rätt tunga framåt...men inte lika vassa i det defensiva spelet. Efter deras time-out verkade de iaf vakna till en del, men det är för få av deras spelare som sticker ut.
Timrå IK - Frölunda HC 2 - 4 (Third period) Mora IK - Djurgårdens IF 3 - 0 slut MODO Hockey - Södertälje SK 2 - 1 (Third period) Luleå HF - HV 71 2 - 1 (Third period) IF Malmö Redhawks - Brynäs IF 2 - 2 (Third period)
Nalia: Varför är det så farligt att läsa i vårt forum? De é dött där ;S Men det är bara att gratulera så mycket till er segern, grattis! Men detta var den enda gången ni vinner mot oss ;P
difzi: Ja, jag hoppas på att Wikegård stannar. Det var ju pinsamt ett tag då Timo Lahtinen skulle ut ur Tälje efter 5-0, mot Mora, och se'n åkte vi till Tomas Jonsons Brynäs...
Metal Guru: Det hoppas jag med, man lär sig av sina misstag och om man kolla på statisiken så har DIF hållit sig över femteplats de senare 12åren om inte minet sviker mig totalt. Men det är en dröse med år i alla fall och Djurgården behöver en tränare som Wikegård, varför ska de egentligen vara tränarens fel? Det är ju spelarna som är ute på plan inte tränaren.
2xMarian Hossa.
2-0 efter 15min i andra.