Nalia: huvudmålet för året är att undvika kvalserien. Miffo och Brynäs vinner inget för tillfället så den biten känns trygg. Men mycket vill ha mer, så vi VILL HA ETT MÅL TILL!
Metal Guru: En buffrande webbradio har faktiskt tytt på positiva händelser förr. Så även idag kanske...vi fick ju en kvittering. Lite för långt kvar av matchen för att mitt hjärta ska klappa normalt dock.
Nalia: nån i nån annan bok tipsade om att ha soccerstand.com öppen i bakgrunden så buffras det inte längre. har funkat också för mig de två minuter jag prövat.
Metal Guru: Ja..tycker att Mora har tryckt på bra i andra...det har kännt som att en reducering har legat och väntat på sig. Bengan kanske har blivit lite varm i kläderna nu? *peppar peppar*
mattias - 74: åkte upp till mora från sthlm den 27/12, och hamnade bakom två jättetransporter - typ 36m - med var sin takstol i betong. de hade problem att ta sig genom rondellerna i Hedemora, och fortsatte mot Borlänge.
var de på väg till Ejendals, eller finns det fler megabyggen i dalarna?
Superallsvenskan började igår. Ett mål för Skellefteå och 59 min utan mål imponerar inte. Faktiskt inte heller 4-2 för Leksand mot IKO. Däremot Rögles 11 mål på Bofors (och dessutom på två perioder) är maffigt.
Ja, vad ska man annars ta upp i en periodpaus som den här?