Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

MIK - BIF 5/1

« · 961458 Till forumet

Sv: MIK - BIF 5/1
Knogen: Dom kommer att visa småkronorna i lilla puben efter matchen
Kommentera

Någon som vet om man kan stanna i Smidjegrav efter matchen och kolla på junisarnas final i puben?
Kommentera

Forever MIK:

Fast enligt tidningarna har ju Simons fortfarande inte snackat med någon tränare (säger han). Jävla karusell detta, hoppas det blir klart snart vad det än blir.
Kommentera

sold:
har sett denna domherre förut, han har dömt mik på bortaplan. De två matcherna jag sett han i har han varit lika dålig åt båda hållen, på det viset rättvis men svårt för spelarna att veta nivån. Annars så utmärker han sig mest på sin målgest. Slår med armen ner mot pucken som en furie, konstigt att inte han får ledskador (kanske visar sig på äldre dar)

Enligt A-bladet så är det klart med Eloranta, fattas bara kråkan från hans sida. kommer dock att se dagens match från läktaren, om man skall tro allt som skrivs.
Kommentera

Kvällens trio:

LINDQVIST, Mikael HD
LYTH, Peter LM
WINGE (LEKS), Daniel LM

Vägra släppa pucken Winge och en ny huvuddomare (i FMM ARENA).Kan bli intressant ;)
Kommentera

zeb: Är väl inte så kluven, utan bara rädd att det ska komma någon med piska istället för att ena ett halvsargat lag. Vi får hoppas på det bästa och vinst mot Brynäs i morgon.
Kommentera

horcoff: Ja vist är det för sent, men vad ska dom göra ,jagförstår inte att det ska vara så segt, och nya spelare var fan är dom? Nej nu tror jag att man håller på att spela Mora ut ur ES
Kommentera

zeb: Vad är det som är bäst? Känner mig väldigt kluven i tränarfrågan, tycker det börjar bli sent läge nu och kanske det bästa är att fortsätta med Djoos.
Skulle det bytts tränare skulle det ha gjorts på en gång vid sparkningen av Arvedson.
Det är ju inte hur långt tid kvar som helst att komma in och ändra på allt i det här läget.
Det är ju befintligt lag som måste reda ut det hur än det blir med nyförvärv.
Kommentera

sold: Är det klart med någon ny tränare eller? eller är det bara snack, skulle väl ha varit här nu
Kommentera

Knogen: Inget sex före match! Och efter matchen har jag känslan av att någon får sova på soffan ;)
Kommentera

Gusten:

Ville du ha sällskap i sovpåsen sa du? :-D
Kommentera

Mike Skinner: Jag åker dit nu och sen så kallpostar jag tills portarna öppnar *packar ner sovsäck och en Orsakvarting*
Kommentera

insu:

Själv är jag inte riktigt säker ännu, får ringa någon imorrn och fråga så jag är riktigt hundra.
Kommentera

ajon/mora93>
Tack, då blev allt klart som korvspad. Äsch, jag tror jag tar en titt i tidningen också. Bara för säkerhets skull ;-)
Kommentera

mora93: och FBK-Skellefteå börjar kl18 vilken pajas tid. Men det bli väl att följa matchen från webbradion fram till kl20. Sen då ska man se när sverige tar VM-GULD I hockey.
Kommentera

Sa fel och inte 15.00 som den brukar göra istället för det jag sa innan: 19.00.
Kommentera

mora93:

Vad skulle vi göra utan dig...
Kommentera

sold: Ja där står det också en jätteviktig sak inför matchen mot Brynäs.Att matchen börjar 18.30 och inte 19.00 som den brukar göra.
Kommentera

MIK - BIF 5/1
Intervju med Djoosen ang. morgondagens match
Kommentera

« · 961458