Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

MIK sparkar Pär Djoos

« · 980591 Till forumet

Sv: MIK sparkar Pär Djoos
morahockey: Tycker att Djoos skulle sparkat i dec.. Arvedsson var en bra tränare för Mora, men spelarna är lite för slappa.. Jag tror att Kari kan tillföra mycket i dagens Mora.. När man har sett matcherna så känns det som att Kari har varit i bakgrunden av Djoos.. Nu är det upp till bevis för Kari, jag tror att han löser detta kanon.. Men till nästa säsong vill jag se ny tränare... Ulf Dalén hade varit en bra tränare för Mora, eller är han lika hård som Arvedsson? Ja, det tror jag iallafall.. Men en grymt bra coach iallafall.. Sen vill jag se uppresning i truppen..
Kommentera

Jaha, inte bara Mora IK som hamnade i Djoospressen. Nu ramlade han själv däri :-P
Kommentera

Detta var ju väntat,synd bara att det inte blev tidigare.
Kommentera

morahockey:
Det här är en bättre länk, men ändå hänvisar man bara till DT.
Kommentera

Vet inte vad man ska säga. När Arvedson var tränare vann vi ju fler matcher och sen när Djoos tog över åkte vi på fler förluster. Så det är nog rätt att han får gå. Men vet inte om Kari är en bra ersättare. Tveksamt! Aftonbladet skriver också denna nyhet.

Se Länk
Kommentera

PerkanF: Nu är vi i den rutan där Mora IK borde startat säsongen. Nu är det 11 matcher kvar och kanske inte så mycket att förändra något på.
Får bara lyckönska Eloranta och Melin.
Kommentera

Tången: Tycker det är helt rätt av Mora att sparka Djoos.. Det har ju inte varit några höjdarresultat på slutet.. Tror att killarna kan få en nytändning och tror att det blir bra detta..

WEPPA SÅ KLART
Kommentera

De var ju verkligen synd att dom inte insåg att de var djoos de var fel på i julas. då hade vi nog haft mer poäng idag än vad vi har..
Kommentera

Ola: Ja sent ska syndar´n vakna.
Kommentera

MIK sparkar Pär Djoos
Tyckte nyheten var värd en egen tråd.
Kommentera

« · 980591