Tången: Laget ser ut som i dom senaste matcherna frånsett att Huml har tagit plats i tredjelinen och Lill-Eric är flyttad till extraforward. Kurvinen är extraback efter febern senast.
insu: Just precis.... Just nu känns det som det vore det bästa för mig också.....Med tanke på nerverna, familjen, ekomomin osv. osv. :) Men nog skulle jag kunna tänka mig att slå ut t.ex. HV i en kvart.... Det klarar nog både hem, skola och plånbok...... :)
det som talar för Leksand i Kvalserien är väl matcherna mellan Löven - Saik ? Malmö - Rögle där lagen tar ut varnadra så därför vill jag inte se Mora i Kvalserien!
Dino: Det bästa för Leksand vore förstås att MIK hamnar i ingenmansland. De slipper möta oss i kvalserien samtidigt som vi inte får in extra klirr i kassan från slutspelet.
Gidde: Du kan då vara fullständigt säker på att Simons skulle beviljat en sådan sak. Bogg stod ju alldeles nyss över när han fick sin Viggo. Tycker det är dåligt, är kanske Sundströms första barn och en stor upplevelse. Fy skäms "Flygis" !