Metal Guru: Har kommentatorerna låtit lika sömniga hela matchen? Hans entoniga stämma få mig att gäspa, och ögonlocken är så svåra att hålla uppe, och .. och .... zzzzzzzzzzzzz
Metal Guru: Han gör det ju inte med vilje. Sådana freudianska felsäkgningar råkar man ju ut för emellanåt. Min familj får låna varandras namn titt som tätt, speciellt om syrran är på besök. inte vet jag vad det beror på, men inte är det för att jag är ogästvänlig i alla fall. Kan det vara så att Moras bortatröjor liknar tikarnas?
Stigsson: Nej, så måste det naturligtvis vara! Men då måste vi, till att börja med, flytta upp spelet i den här matchen. 17-5 i skott låter inte så uppmuntrande.
Step: Tycker det har låtit på komentatorerna som en hyfsad jämn match och sen kommer skotten 17-5 upp. Ser dom en gammal match mellan Modo och Timrå på TV eller vad?
Stigsson: När topplagen förlorar mot någon av våra konkurrenter på nedre halvan är det läggmatch. När de förlorar mot MIK beror det på Moras moral och bländande spel ;-)