Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Mora - Bofors

« · 306065 Till forumet

Mora - Bofors
Det borde väl komma 1100 pers idag på toppmötet mot Bofors!
Kommentera

Sv: Mora - Bofors
mw: Tyvärr så har vi den j***a älgjakten som troligtvis tar bort en hel del publik. "Toppmötet" mot VIK sist drog ju bara 800.
Kommentera

Stigsson: Jag vet då två älgjägare som var på matchen! :-)
Hur mycket kan klubbarma styra över spelprogrammet?
Om de har en del att säga till om så borde ju MIK i fortsättningen försöka lägga in så mycket bortamatcher som möjligt under älgjakten.
Kommentera

Stigsson: Tillägg också att Mora vunnit dom två senaste matcherna stort och det kan i sin tur locka mer. När resultaten kommer så kommer också mer publik eller är jag helt ut o cyklar?
Kommentera

Stigsson:
Tycker du inte om älgjakt ? :) hehe
Nej instämmer nog på dig Stigsson " den där j***a älgjakten", förstår inte nöjet med det.. Men det finns det säkert älgjägare som inte förstår det roliga med hockey heller så ;)
Kommentera

J0cke: Nej du har nog rätt, och jag hoppas att det blir så men med erfarenhet så vet jag också samtidigt att just denna oktobervecka så brukar det vara svårt att få publik oavsett vem som är på besök.

mw: Du som har koll på alla publiksiffror kan väl kolla in siffrorna för mitten på oktober i jämförelse för resten av hösten. (Förresten så hade jag ingen info hemma om det du frågade mig om igår).
Kommentera

« · 306065