Mike Skinner: Brynäs känns ju som favorit att gå till slutspel nu när Sjödin och Molin spelar sin bästa hockey på hela decenniumet... Men Honken måste ju göra en dålig match snart tycker man:P
Slitwargen: Hehe. Brynäs ligger under också... Resultaten går ju hittils Moras väg, men jag kan ändå inte njuta riktigt fullt ut om Brynäs torskar, det är ju ett favoritlag också. Men å andra sidan känns det viktigare med Mora till slutspel.
Slitwargen: Simons har faktiskt haft en tendens att ta på sig onödiga utvisningar den senare tiden... Han har sett trött ut de senare matcherna... Hoppas jag har fel!
Mike Skinner: Ja, fast jag tog en liten fika nu en liten stund... Kaffet lugnar nerverna lite:P Domarna verkar vara med oss idag för en gångs skull iaf!:) Klantigt av Teemu bara...
Stigsson: Det måste finnas nåt som heter dalmasar. För masar finns det ju lite överallt här i landet. Utflyttade för att se "den stora världen". Men som benämning på det som INTE sett den stora världen måste ändå Dalmas vara rätt benämning.. ;)
För er som inte har upptäck det så är matchen mot Timrå över för läääänge sen och idag stundar match mot Frölunda. Försöker härmed styra över till en mera passande tråd. :-)
Dagens bananer i pyjamas är: HD Peter Eriksson, Bromma LM Fredrik Candell, Gagnef LM Conny Fredriksson, Hammarö