Metal Guru: Tredje perioden har ju inte varit Moras starkaste sida den här säsongen. Men det var en ritkigt bra andraperiod. Kanske Mora är hungrigare ikväll!
Måste tyvärr lämna er åt St Mikaels öde och natta barnen.
*) Vi skjuter igen. 21 skott på två perioder. Det har kännts som om vi tidigare har behövt två MATCHER för att nå upp på dessa svindlande höjder tidigare.
*) Vi försöker inte knäcka utvisningsbänken med kroppsmassa längre. Bara fyra tvåor på två perioder är fullständigt anständigt.
Frågan är bara om detta räcker ända fram till en redig trea..? Det ser dock inte nattsvart ut!
Kommentatorn i ö vik är det sämsta jag hört.. Han vidhåller hela tiden att C steen var målskytt, Sedan säger speakern klart och tydlige att C steen inte skall ha ass p. Då säger kommentatorn Oscar steen skall inte ha assisten utan Österby, Men enligt swehockey så är Bicek målskytt.. Tycker man borde kunna se skillnad på 34 och 40 på tröjan
Metal Guru: Nu slutar jag föra debatt med mig själv. Jag vet ju redan vad jag har att säga, så det blir ju inte intressant för mig att läsa. Peace dudes and dudettes!
Birger: Det borde inte vara något problem med tändningen. Inför nämnda Färjestadsmatch, kunde risken varit att man haft nästa match i tankarna då det var hemmaderbyt mot Leksand. Men alla minns hur det gick.