Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Mora-Leksand på fredag =)

« · 517457 Till forumet

Sv: Mora-Leksand på fredag =)
ferna anne:
Jag kommer också ihåg hur Shawn och Marian hade klätt ut sig till Westerling och Ring. Man kan tycka att det är lite konstigt är att NHL-lockouten inte hade börjat då, men faktum är att eftersom Simons visste att den skulle komma, så kunde han låna in dessa båda spelare bland många andra för större delen av matcherna i Superallsvenskan, och när Lilja, Cleary och Pavlikovsky anslöt i Kvalserien - då var det i princip redan klart.

Ingen leksing som undrar över hur Pavlikovsky kunde vara så osynlig i KS? Jo, han var inte ens med LIF, eftersom han spelade i röd tröja med Christian Magnussons namn på ryggen.
Ingognito är kodordet.
Kommentera

Nalia: jo de tror ja de hade, om ja inte minns fel så kom väl de till oss precis innan kvalserien =)) så vi får väl vara de evigt tacksamma att vi gick upp =)) om de inte hade kommit skulle vi inte ha gått upp i es, för de va ju allt för oss =)) skönt att nhl lockouten började så att vi kunde gå upp i es så vi får tacka dem när vi slog leksand och sissta matchen hamarby bort som gjorde att vi kom upp... =))
Kommentera

Leksand4Life: Hm..hade Hossa och grabbarna redan kommit när vi slog er i kvalserien?! ;)
Kommentera

mattias - 74: aa jag hörde också något sånt
Kommentera

Loken: Håller med dig fullständigt.....*L*
Kommentera

Leksand4Life:
"käpprakt ner i skiten"?

Å fan. Hamnade vi i kvalserien?
Måste ha varit ouppmärksam på slutet...
Kommentera

Leksand4Life:

Mora lär lufta en del juniorer vad jag hört. Så tror itne de tar den här matchen på fullaste allvar!!! Eller??
Kommentera

Leksand4Life:
Kul att Pavlikovski visade vilken bra spelare han var, men det är ju inte konstigt när man trivs vilket man inte kan säga om när han var i Läxand. Dom höll ju inget som dom lovat, som lägenhet bla. Men vem trivs i Läxand när man ska vakta sin käresta hela tiden från ledningen.
Kommentera

Mora-Leksand på fredag =)
Då är det match mot Leksand på fredag, eller om man kan kalla det match det är KRIG om vilket lag som ska styra över Dalarna. så jag säger lycka till Mora det kan ni behöva för ärligt talat ni måste inse utan Hossa,Horcoff så har ni inte så stor chans dom har gjort allt och Pavliskosky men han är ju gammal Leksing så det är ju inte så konstigt :p men asså grabbar vad har hänt efter att Hossa gick?? allt gick käpprakt ner i skiten men men Lycka till
Kommentera

« · 517457