Hehe, ok. Ja fan, Luppen borde kunna ge honom en match. Jag hörde nämligen något om att Mikkola vann den "fighten", var tydligen mest peta krama, men jag vet inte. Har ju aldrig sett honom få stryk så. :)
henrikj: Nej inte förvånad han skrev ju även detta: "Upp till bevis - Pavel Brendl I hela sitt hockeyliv har han varit som bäst på försäsongen. Nu var han bäst av alla i elitserien före seriestart. Fast Pavel: det är nu det börjar. Jag brukar vara optimist, men här tror jag risken är enorm för ett nytt fiasko."
Det gjorde inte jag heller men jag trodde defenitivt på nytt kontrakt, men Malmös värvningar är ju på papperet bättre än Bröderna Steen dum och Golybovsky t.ex!
Håller med dej. Malmö spelar i as nästa säsong. Jag kan inte låta bli att dra vissa likheter till leksand förra säsongen.
Experterna säger malmö blir 5:a / 6:a. de sa de om leksand också. Mif har tokvärvat en massa dyra spelare, precis som lif förra året. de har åkt på en del uddamålsförluster nu i början på säsongen "Tunga sådana som sätter sig på psyket" Precis som leksand förra säsongen..