Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Mora- Malmö

« · 758413 Till forumet

Sv: Mora- Malmö
henrikj:

Malmö åker ur med buller och bång, tror MIK vinner!
Kommentera

Någon som är förvånad över Magnus Nyströms tips?
Kommentera

Ola:

Nej, även om jag fattar vad du menar. :)

Men en dålig start på en serie för lag som inte tillhör seriens allra bästa - och dit räknar jag varken MIK eller Malmö - leder nästan helt uteslutande till en tung säsong i botten av tabellen.

Och torskar Malmö mot MIK har de tvivelsutan fått en katastrofinledning på serien.

Och förlorar MIK så visst, det är många omgångar kvar, men många av de lag som ligger efter MIK i tabellen just nu kommer att komma igång och börja vinna.

Det är så jag menar.
Kommentera

horcoff: På nåt sätt så känns det ju lite pinsamt om det skulle bli Mora som släpper från sig tre poäng först till MIF......
Kommentera

LA Kings:
Du kanske missat att det är 49 matcher kvar efter måndagens match.
Kommentera

Vinner vi inte på måndag kommer jag få höra så mycket skit här nere, kör hårt Mora!
Kommentera

horcoff:

Håller med, till sist vinner även de lag som förlorar för det mesta. Och det är verkligen en otroligt viktig match. Vinner MIK är jag säker på att Malmö hamnar i kvalserien och MIK håller sig kvar på den trevliga halvan av tabellen.

Omvänt - om MIK skulle torska - så är man nere i streckstriden.

Så visst är man nervös. Men MIK borde vinna.
Kommentera

Bonäs norra: Han saknar nog Calle B..
Kommentera

Dino: Ross gjorde tydligen malmös mål i går,det blir en hård match
men mora vinner nog ändå. Lite kuriosa kalle kerman har bara en
assist i protokollet en så länge.
Kommentera

Metal Guru: Nån gång kommer det en vinst för Malmö och man känner sig lite orolig, men det får då inte bli på måndag. Det blir säkert ingen lätt match för att de ligger i bott. Hoppas på en bra start för Mora.
Kommentera

Dino:

har du inget pli på ungarna =)
Kommentera

Dino:
De gånger man inte är orolig är de gånger som jag blir orolig på allvar.
Kommentera

Dino: Fan va illa jag stavade......Blir så när man har barnen svärmande runt benen och ska skynda sig lite.....
Kommentera

Mora- Malmö
Dags att börja spekulera inför morgondagens match. Den är väl av karaktären "Ett lag som vi måste ha bakom oss och därför vinna, åtminstone hemmaa- match." Jag är inte det minsta orolig. Det ska bli skönt att få se Toukko trycka til Ross ordentligt i kortsargen. Såg förresten att han lyckades ramla in en ruck igår. Synd hoppas att Ross har gjort sina mål för den här säsongen nu. Ett räcker väl? :)
Kommentera

« · 758413