Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Mora signar Hammerfall

« · 734549 Till forumet

Sv: Mora signar Hammerfall
MonkeyBoyF:

Hammerfall = Världens bästa band!??

Ta inte i så du spricker gosse lilla :)
Kommentera

Db_04: Fasen! Jag har alltid tyckt att Hammerfall varit lite småmesiga. När de lirade in en video med damlandslaget i curling så försvann definitivt den sista lilla knuttan av sex drugs and rock n roll från deras image. Men nu måste jag ju gilla dem. Avguda dem! Knäböja inför deras nitbeklädda läderutstyrslar. Hammerfall = Världens bästa band!
Kommentera

Forever MIK: Mycket berest redan som sjuåring :-)
Kommentera

Forever MIK:
Var du varit????? Var du i, skall det vara
Kommentera

Stigsson:
Var du varit i Argentina och såg fotbollsVM tillsamans med Jocke? Att du var så berest det trodde jag inte :-)
Kommentera

Stigsson: Kommer Hammerfall att spela som play-back eller fast-forward i laget?
Kommentera

RQT: Mitt största minne av Jocke Cans var att han var en jävel på att skinna mig på fotbollsbilder vid VM i Argentina 78, och så vart han skitarg på mig i en fotbollsmatch mot ett rivaliserande gäng i Utmeland när jag som målvakt inte fattade skillnaden mellan en utspark och en inspark. :-)
Kommentera

Db_04: Haha! Nu längtar man ju ännu mer till första hemmamatchen. Kan bli mäktigt!
Kommentera

RQT: ni kan ju testa att använda dom som de ? ´´Hammerfall rockar skjortan av Brynäs´´
Kommentera

Db_04: Hehe trodde ett tag att Simons hittat en ny forward med namnet Hammerfall :P
Kommentera

RQT: ja va lite småhäftigt...kul när lag jobbar med sina intron
Kommentera

Db_04: Coolt! :D
Kommentera

Mora signar Hammerfall
saxat från Hockeyligan 
Mora meddelade på måndagen att man man slutit ett avtal med hårdrocksbandet Hammerfall. Avtalet innebär bland annat att Mora kommer göra entré till ett special komponerat stycke skrivet av Hammerfall.

Mora IK har skrivit avtal med hårdrockande Hammarfall den kommande säsongen. Dalalaget kommer att göra entrè till sina hemmamatcher till ett special komponerat stycke skrivet och spelat av Hammerfall samt att bandet kommer att profilera sig med reklam i FM Mattsson Arena.

Sångaren och en av grundarna till bandet Joacim Cans har sina rötter i Mora och är ett stort fan av Mora IK.

I Moras hemmapremiär mot Färjestad 21 september kommer bandet att finnas på plats i FM Mattsson Arena.
Kommentera

« · 734549