Regler:
- Posta inget personligt (hälsningar osv), det sköts bättre via direktmeddelande, email eller liknande.
- När du skapar en tråd, sätt en beskrivande rubrik.
- Läs igenom ditt inlägg/din tråd en eller två extra gånger innan du postar för att rätta eventuella stavfel och för att se till att du uttrycker dig som du har tänkt dig.
- Var trevlig, behandla andra så som du själv vill bli behandlad.
Japp, han är helt klart på rätt väg, och jag är glader som en lärka som slår sin första vårdrill i skyn :-)
Tyvärr missade jag målet, men jag vet att det var världsklass. Det har han med all önskvärd tydlighet visat förut att han besitter. Dock lite för sällan innan dagens match om du frågar mig ;-) Djurgårdsmatchen! Det är så jag jämt skulle vilja se Hossa.
Strandberg på radiosporten (vilken jag i bredbandets frånvaro är tvingad till att lyssna på) var dock inte helt övertygad över Hossas insats. Två assist och ett mål räcker i alla fall gott åt mig. Bara karln producerar och Mora vinner så är jag nöjd :-)
Jag tog dock bara upp spelare som jag själv minns, och dit hör ju desvärre inte Strimma, Nises, Fernström eller Hansson. Westerling kommer jag dock ihåg naturligtvis. Minns en kväll när jag tillsammans med far och grannen hade varit på match i Smidjegrav. Grannen hade varit lärare åt Micke på Strandens skola (?), och han sa att han inte förstod hur någon som var så lat i skolan kunde ha sån energi på hockeyrinken :-)