Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Publiken

« · 849682 Till forumet

Sv: Publiken
Anders i Budum: Tackar för svaretm en för en omodern "kille" som mig så verkade det som att du klagade på upptagna platser men ej själv var på plats! :-)
Kommentera

nyz: Nu mobbas ni. ;(
Kommentera

Tången: Eftersom jag är en modern kille med laptop och mobiltelefon har jag möjlighet att koppla upp mig från bilen. Sen är jag ju åxå ett fan av HS och gillar att skriva här!

Klart slut 50.
Kommentera

Tången: Som jag skrev tidigare, så blev det väldans tyst i 2:a perioden... kanske var det för att Anders gått hem till Budum? Cool
Kommentera

Anders i Budum: Två korta frågor:

1.Var du på matchen?

2.Om svar ja på fråga 1: Hade du computern med dig eller hann du hem i pausen? ( med tanke på ditt inlägg 20.30) Bara nyfiken...
Kommentera

nyz:

Haha jag fattade väl det. bara driver med dig ..
Kommentera

Anders i Budum:
Eh... ursäkta, men det där var nog det mest korkade jag läst på länge. Så bara de trogna supportrarna ska släppas in på arenan till slutspelet? Snacka om kontraproduktivt. Är det något mer publikurval du tycker vi ska göra, för att ytterligare minska våra publiksiffror?
Det är väl skitbra att folk kommer och tittar på MIK, oavsett vem, var, när och hur ofta! Att påstå att det är "så jävla dåligt" när folk dyker upp för att de inte är "trogna supportrar" är att skjuta sig i benet, såga av den gren man sitter på eller vad det nu finns för några lämpliga metaforer.
Hade du hellre velat ha som i Gävle, där läktarsektioner gapade tomma igår, trots att det var slutspel?
Jag tänker aldrig skämmas för att jag besöker en idrottstillställning, oasvett om jag gör det en gång var tredje år eller om jag står i klacken match ut och match in.
Kommentera

mattias - 74: Den moderna människan kan vara närvarande utan att vara på plats med hjälp av teknikens under -
Kommentera

nyz:

Dom tystnade förövrigt tidigt i den 2:a perioden...

Var du där eller ??? =)
Kommentera

nyz:
Håller med nyz här, smygmoringar torde väl vara rätt uttryck?
Kommentera

Anders i Budum: "Smygleksingar"?!?!?

Fattar inte alls var du får det ifrån... smygleksingar borde väl rimligtvis dyka upp i EA under kvalserien i sånt fall och inte hos er!
Kalla dem för vad de är - moringar, som inte fullt ut vågar stå för det dom håller på förräns det är lite mer medvind i seglen. Dom tystnade förövrigt tidigt i den 2:a perioden...
Kommentera

Anders i Budum: Förstår inte hur du tänker. Dom kan väl på inget sätt "ta platser" från andra när det fanns både lediga stolar och lediga ståplatser igår.
Det är väl genom dessa nya nyfikna som man fångar de kommande fanatikerna? Självklart är vi glada för alla som kommer dit oavsett när, hur och hur ofta dom väljer att närvara.
Kommentera

Publiken
Så har då de berömda medgångs supportrarna eller "smygleksingarna" vaknat. Precis som vanligt kommer de fram ur garderoberna när det är nåt extra. Massor av nya ansikten i FMMA som man aldrig ser annars. Men det passar väl nu när det är slutspels dags. Jag trycker det är så jävla dåligt. Kommer man inte under säsong, eller om det skulle bli kval behöver man fan inte komma under slutspelet heller. De borde skämmas eftersom de tar platser för de trogna supportrarna som är där jämt oavsett motstånd.
Kommentera

« · 849682