Db_04: Det var lite småtrevligt att vara där, det var bra att humel fick en kompis som han kan tala sitt modersmål med så att han tirivs och gör mål, han och harant verkade ha blivit polare.
he he, nädå. tjecken är i gävle och bjuder laget runt. enligt visst löst ryckte så har brynäs redan haft tre samtal med honom om att han inte gör det han ska.
ja, jag kan inte jämföra dom mer än via statistik. så jag får lita till det du säger men hoppas att du har fel. 59+ i hela karriären imponerar stort men 98+ är inte bara imponerande det är grymt. men hur som haver så tror jag att järventi kommer att bli väldigt nyttig för mora kommande säsong. sen håller jag med om att ekonomiskt så är järventie ett riktigt klipp. jag misstänker att man skulle kunna få tre kanske fyra Järventie för de pengar lhc har erbjudit Lehtonen.
Mora71: Jag tror ju knappast att Leffe kommer att placera 5-6 spelare i den s k boxen... Att Brynäs har så pass bred trupp har sina för och nackdelar, med tanke på skador är det en fördel. Nackdelen är ju att vissa spelare får mindre speltid. Vilka som får kliva åt sidan återstår att se, några spelare blir säkert utlånade till allsvenska klubbar. Lindbäck är ju redan klar för Almtuna för den delen.