Sparka Harri NU !

« · 610657 Till forumet

Sv: Sparka Harri NU !
Db_04: Håller med dig.Micke har aldrig varit så bra som nu.Han har fått förtroende som gett honom självförtroende.Han spelar med hjärtat.
Kommentera

Db_04: Ja vi har en "gris" redan i Toukko. Gav en Lulespelare en dyngpropp idag så denne nästan fick bäras av så nog håller han som gris eller toughguy vad man nu ska säga. Men det e många flera andra som måste höja sig avsevärt om vi ska ha nåt med det här att göra.
Kommentera

Stigsson: Ja jag är inte för att sparka Harri heller men nåt måste ju göras.
Kommentera

anton: ja måste säga att den som imponerat mest på mig i år av era spelare är Micke Simons.....allt ja hade hört om hur kass han va stämde inte nå vidare
Kommentera

Db_04: Nej,det är inte Harri vi skall göra oss av med,men gärna Fabus och
Krestanovisch eller hur man stavar.Dom bästa i Mora är ju våra "egna".Dom
importer vi har har inte visat mycket.
Kommentera

Anders i Budum: Elomo sa ja direkt ni värvade han att han inte är nå vidare....men att Toukko var en bra värvning (även ingen motståndarsupporter gillar han )
Kommentera

henrikj: ja röstar på Stigsson :)
Kommentera

Blir så förbannad när nån börjar skrika efter att kicka tränaren så fort det går lite emot. Avstår att kommentera mera i ämnet för det skulle bli så mycket svordommar i inlägget då.

Kommentera

wille: ni har väll Toukko ? eller har han blitt en mjukis?
Kommentera

Frek: Ge oss Kåberg...vi behöver en gris!
Kommentera

Anders i Budum: Ja inte vet jag men först och främst behöver vi nya spelare som krigar. Inga lyxlirare som glider omkring som Krestanovich och inte ger järnet. Hur den mannen hart varit på gränsen till NHL är för mig ett mysterium. Att sparka Harri nu vet jag inte om det är det viktigaste men att vi behöver en injektion kan man ju inte förnerka. Må nåt vettgt hända nu när transferfönstret öppnat. OK det finns inte så många stjärnor att plocka hit men hellre en medelmåtta som kämpar för kung och fosterland än nån s k stjärna som glider omkring och inte gör nån nytta.
Kommentera

glömde en sak...powerplayet är rena katastrofen.
Kommentera

henrikj: Vem som helst är bättre. Vi har ju fortfarande Djoos å Ross kvar..
Kommentera

henrikj: Det skulle vara rätt spännande...
Kommentera

Anders i Budum: Vad ska MIK plocka in för ny tränare då? Vad jag vet finns inte mycket att tillgå nu. Ska Janne göra en "Mask" och hoppa ner själv i båset?
Kommentera

Sparka Harri NU !
Jaha, ännu en sömnlös natt. Fy fan va dåliga vi är. Vi har inte nån som helst struktur i vårat spel, och att ta time out när det är 3 minuter kvar är patetiskt. Det var ju nära 1 - 4 redan i 2 perioden, varför ingen time out då? Ingen kämpaanda finns heller. (undantaget Martin J, Tuokko, Bogg, Granström). Många av spelarna åker omkring utan fasta positioner, och endel åker bara och glider samt lyfter lön. Inget hjärta ingen glöd. Det finns många spelare i allsvenskan som är klasser bättre och vill kämpa för en plats i laget än de Europeiska sekundaspelarna som vi har värvat. Nä Jan Simons, boka biljetter på Finnair nu, följande spelare/ledare skall följa med planet :

Harri Rindell, Ross Lupaschuk, Jordan Krestanovic, Teemu Elomo, Peter Fabus.
Kommentera

« · 610657