Mora IK

HockeyAllsvenskan · 45275 inlägg · 1668 ämnen

Supporterliraren

Sv: Supporterliraren
Mike Skinner:

Hur har Bastiansen det i Färjestad?

Ola:

M74 kanske tror att Leksand ligger i Kanada,vad vet jag......:)

mattias - 74:
Jag tror att RQT menade att hemma inte är Leksand för kanadensaren.

RQT:

Vi gör oss av med Jackman, anfall är bästa försvar :)

mattias - 74: Hmm, undrar hur leksand "tar hem" Ryder som är kanadick? :)

Slinger:

Att ni skall få hem lilja är väl lika osannolikt som om Leksand tar hem ryder.

mattias - 74: Nja, jag vet inte om "rundningsmärket" är en sån "värvning" vi vill ha...:-)

Mike Skinner: Vi kanske ska hyra in Juha Alen igen, en mer defensiv back går ju knappt att hitta! Han är ju så defensiv att han knappt kan slå en passning framåt...
Vi får väl försöka få hem Andreas Lilja!!

Slinger:

Jag vill se Anders Lövdahl :-)

Slinger:
Ja, det hade inte varit fy skam. Svårt att veta hur han är nu dock, verkar vara nerpetad i tjeckiska andraligan enligt eliteprospects. En rejäl defensiv back hade vi banne mig behövt redan i skrivande stund!

Mike Skinner: Jag vill se Tomas Harant!
Kvalseriens suverän i MIK!

Hur går tankarna ute i stugorna om vem denne supporterlirare bör bli? Vore ju fint med någon som skulle kunna tänka sig för annat än ENBART pengarma, till exempel för att ta upp Mora till eliten igen. Någon som kanske inte är helt orimlig att tänka sig att vi kan locka hit. Och ett någorlunda hjärta för klubben hade ju inte skadat. Se länk för att se vem jag gärna ger mina pengar till...

Hakan Olsen:

Jag ger respons på min egen fråga: Grattis MIK för det fina värvningen!

insu:

Väldigt bra initiativ! Detta bör få ledningen "ändan ur vagnen". En tydlig signal från supportrarna, att något måste hända.

Det har varit en hel del skiverier om Kempe. Är han klar?

Stigsson:
Gjorde texten lite grön, så att det blev grönt, rött på vitt.
Ola brukar gilla sån't... :oP

Stigsson:
Snyggt! Nu är det bara att vänta på att pengarna rasslar in.

Metal Guru: Voilà!

Slinger:

En selma :-)

Då har man satt in en slant!
Hoppas att det blir nåt av det här!

Mike Skinner:
Det går inte att bumpa på samma sätt (om man inte heter Marcus, och kan peta i databasen Hockeysnack), men nog ska vi kunna lägga in en blänkare i huvudet tycker jag.

Stigsson är vår eminente huvud-trixare, kan det vara ett juste eftermiddagsjobb?

insu:
Finns det någon möjlighet att "bumpa" inlägg här på HS också, precis som det gjorts på mik.se? Vore ju bra om detta inlägg alltid låg överst, eventuellt länkas ovanför.

Supporterliraren
Ingen har väl missat den kampanj, som Drakarna och Falejs Finest tillsammans har dragit igång: en insamling för att finansiera en MIK-spelare. Läs på hemsidan - och skicka en slant! Alla bidrag är välkomna.

« · 1101566