Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Timrå vs. Mora

« · 665314 Till forumet

Sv: Timrå vs. Mora

65selander:

Ja, men just tjeckisk jetlag är inte att leka med.

Kommentera

Metal Guru: Om jag inte har fel så har han tränat med TIK ett tag iaf.
Kommentera

DJ Hemp:
Vad bra. Synd bara att han är jetlaggad efter att ha rest ända från Tjeckien.

Kommentera

Och därmed fick vi äntligen spelklart för vår nye tjeck Pavel Rosa som debuterar mot er ikväll...!
Kommentera

MonkeyBoyF: Hmmm... Det där lätt konstigt. Jag menar inte att de skulle få bra självförtroende av att bara gjort 1 mål. Snarare att de har tre raka segrar bakom sig. Sorry!
Kommentera

Tubest: Man kan ju hoppas på att 1 mål på nio perioder sitter kvar i huvudet på Timrå. Och att de börjar få FÖR stort självförtroende och därför spelar nonchalant.
Kommentera

Tubest:

Mora gjorde en helt okej insats mot SSK, och en myckey bra andra och tredja period mot brynäs.
Jag tycker att det känns som om att Mora håller på att pricka in toppformen i exakt rätt läge.
vinst ikväll och det ser mycket, mycket ljust ut.

Mik slår Tik och dif slår bif, sen kniper mora 7:de platsan genom två segrar mot dif...
Kommentera

MonkeyBoyF:
Kommer nog att bli en lika tät och jämn match som mot BIF senast, hoppas dock att vi kan åka hem med 3 p.
Synd med Smrek´s avstängning, men vi får tillbaka en klippa i Skogs så det ser väl rätt ljust ut ändå.
Skulle ju dock ändå se att några fler forwards kliver fram och producerar lite poäng.
Kommentera

Timrå vs. Mora
Ok nu startar vi en ordentlig tråd för dagens match.

Min önskemål ikväll är att Lupaschuk gör minst 3 poäng och går upp i ledning i backarnas poängliga, Kerman gör minst 2 mål och går in på andra plats i skytteligan.

Ja, och att vi vinner givetvis!
Kommentera

« · 665314