Transferfönstret

« · 611835 Till forumet

Sv: Transferfönstret
AH:
Ja, det skulle räcka att skapa EN riktig förstafemma. Som laget ser ut idag är det omöjligt att toppa eftersom det är en jämngrå smet av hyggliga femmor. (Därav så få time-outer av Harri kanske...)
EN stjärnspelare skulle frälsa laget (och publiken) tror jag.
Problemet är nog att både Harri och Simons vet om det här, men var hittar man en ledig stjärna som tycker det verkar vara en kul idé att flytta till Mora?
Kommentera

Anders i Budum:

Jag tror definitivt inte på att slänga in så många som 3-4 spelare i laget. Sånt skapar bara förvirring och panikkänsla. Det är ingen katastrof som det ser ut nu och det är bättre att satsa på en kvalitetsspelare än att låta halva slovakien :-) komma hit och provspela. En riktigt bra center som kan hålla i pucken och höja tempot i, framför allt, powerplay tror jag är rätt medicin. Vi kan bygga en ok förstafemma då. Önskespelare två vore en mycket duktig defensiv forvard för spelet i numerärt underläge. Jag anser att vi hänger med tillräckligt bra i 5 mot 5 och kan vi bli några % bättre i både power- och boxplay klarar vi vårt primära mål.
Kommentera

henrikj: Abbe Olsson..
Kommentera

Det skulle behövas någon ny kraft framåt. Gärna en kille som vet hur man sätter dit pucken.
Någon som har något tänkbart namn? Rykten?
Kommentera

sold: å ett par backar...å ett par målskyttar..
Kommentera

MonkeyBoyF: Borde ha varit ett par bra forwards också
Kommentera

sold: Hoppas dett det verkligen blir så också.
Kommentera

Transferfönstret
Harri vill ha en riktigt bra center!
Se länk!
Kommentera

« · 611835