Knogen:
Detta ser riktigt lovande ut, kan vi bara behålla #8 och #14 oxå så skulle ja bli väldans nöjd så länge
Sorry AiB men eftersom vi redan hade startat en "sommartråd" så tog jag mig friheten att ta bort din och styra över till den som redan finns.
Portello: Tycker faktiskt att det är lite konstigt att alla är så heta på just Kerman. Verkar som om alla stirrar sig blinda på statistiken.
Det har under säsongen varit ganska långa perioder där Kalle kommit bort fullständigt och inte producerat någonting och konstigt nog så verkar dessa perioder infalla med formkurvan hos sin lekkamrat Håkan Bogg. Jag skulle tro att om han sticker till något annat lag så är det av yttersta vikt att den klubben hittar en riktigt bra playmaker och passningsläggare att ställa bredvid honom.
Frågar ni mig så är Kalle långt ifrån det namn som jag skulle nämna först om ni frågar vem som varit vår bästa forward under säsongen 05/06.
Eftersom ett flertal spelare nu börjar skriva på för nästa säsong så känns det som om det är dags att starta den här tråden som kan följa med oss under sommaren.
Idag är det backen Thomas Skogs som skrivit på för ytterligare två säsonger i MIK och sedan tidigare har Jonathan Granström, Marko Tuokko och Anders Bastiansen gjort detsamma.
På tränarsidan är det klart med Harri Rindell och Pär Djos för en säsong.