Nr19: De flesta har redan sett det. Simons är jätteviktig. Inte bara har han gjort sin bästa säsong på år och dar, han ingår också i kärntruppen som är så viktig för laget, såväl på som vid sidan av isen.
mattias - 74: Vad gäller Niklas har nog Leksand gjort bort sig för tid och evighet. Jag skulle tippa att LIF inte ens bemödar sig med att försöka få hem honom. Dessutom är det nog lite sent att värva hem honom nu. Hade han aldrig fått kicken så hade det kanske varit en annan femma.
Men jag förstår skribentens tanke. Jag tror inte att Karlberg på långa vägar besitter samma egenskaper som Niklas har. Egenskaper som Leksand dessutom helt saknar i nuläget.
mattias - 74: just sidan svenska fans är väll ingen trovärdig källa + att den 18årige kille som håller i leksand sida där inte heller verkar ha nå bra källor
marshall: Simons & Bogg naturligtvis, Peter Smrek. Calle Bergström kan det vara nåt. Men det skulle sitta fint med Jan Huokko om inte han är för rotad i 08.
Knogen: Han va de då, han satte i glas i grannens verannda, och jobbade då inom Mora glasmästeri, ja vet att har jobbar med vägg och golv nu.. Ja de gjorde ju ont;-(
henrikj: Men de har hänt ett par gånger i smidjegrav, att motståndare flygit över sargen, inte enbart Backlund, sundQist har tryckt över folk me, fler med..
williamthekid: Glasmästare? Han är väl målare så vitt jag vet. I alla fall är det väl det han sysslar med nu?
Klart jag minns Ringens nummer. Jag höll på att gå i taket när en viss Petré fick det numret bara några få månader efter att de gått upp. Tycker de kunde gett det lite längre tid.
williamthekid: Haha, Örjan Nilsson. Vilken klippa! Herregud, det enda vettiga han gjorde i MIK-dressen var väl att avgöra mot Hammarby i ett play off någon gång på 90-talet. :)
williamthekid: Örjan Nilsson saknas med, fast han kunde göra några indianare, men hårt skott, snabb annars :-) Såg han för inte så länge sen här i stan.. Westäng me för den delen..
Knogen: Ja kan inte annat än hålla med, men gjord av glas?? ok han hade de lite jobbigt ett tag kan ja medge, med knän , hjärta. o s v. Men han va ju glasmästare och så, men de visste du redan. Han är och för blir min idol, tröjan hans finns in min ägo, året när de gick upp, Kommer du i håg hans nummer då?? Hatrick mot Aik hemma :-)
williamthekid: Vem fan saknar inte Ringen? Mannen som med största sannolikhet varit landslagsspelare om han inte vore gjord av glas. Vilken defensiv klippa, och vilken speluppfattning! Och vilka kalaspastejer han serverade sina medspelare, tvärs över hela planen. Ibland gik det faktiskt rysningar längs ryggen när han spelade. Av välbehag ska tilläggas :-)