Motor

Grupper · 5078 inlägg · 375 ämnen

2007 FORMULA 1™ Grand Prix of Europe Nürburgring

893720 · » Till forumet

Sv: 2007 FORMULA 1™ Grand Prix of Europe Nürburgring
Dream Team: Jepp, men jag har gårdagens DN kvar att läsa och Michael Palins bok med dagboksanteckningar från Pythonåren att påbörja.

Paddan: Tävlingen på Laguna Seca börjar väl först vid elvatiden ikväll? Men det är helt rätt, man ska ladda stenhårt (och v ä l d i g t länge) för tävlingar man brinner för! ;-)

Jesper Jonsson: Visst har du rätt i att det fanns all anledning att ha sett de där händelserna, fattas bara annat! Vad jag menade var förstås att han inte hade missat något av racet och av själva tävlingsdelen mitt i all övrig action på banan. Nu är det väl iofs troligt att allt det som inträffat nog kan få sin mer eller mindre naturliga påverkan på utgången av själva loppet i slutändan. Intressant är ju varför Hamilton fick hjälp ut på banan igen??

Dream Team: Inte missat ngt av värde?

Kimi som missar depån
och Hamilton som blir utflyft på banan igen.
och verkligen hällregn.

Det är väl saker man inte lär får se så ofta igen.

Paddan: Det är ju lugna gatan, du har inte missat nåt av värde. Omstarten går väl här inom kort.

Dream Team: Jäklar, hade missat att det var F1-lopp idag. Satt och laddade för MotoGP på Laguna Seca.

Salle: Oj vilket hällregn som öste in över Nürnburgring kort efter start! Såhär långt liknar förstås tävlingen inget annat än en parodi. Omstart nu, och vad är det som gäller där, egentligen? Att detta inträffar hör ju inte direkt till vanligheterna!

2007 FORMULA 1™ Grand Prix of Europe Nürburgring
Då vissa inte kan starta en ny och riktig tråd...

Eje Älg var dagens sjåpigaste då han tyckte att Hamiltons krasch var hård, kraftig och hemsk.

Såg han inte Kubicas krasch i Montreal???

Att sen Hamilton fick lite ont i en tå(?) att han blev tvungen att bäras ut på bår säger mer om Hamilton än nåt annat.

Kimi vinner imorrn om han inte tabbar sig ordentligt i starten. Eller hur Karoliina...

893720 · »