Salle: Vad jag kan förstå av denna artikel så kommer man från och med Kinas GP detta år att frysa utvecklingen av motorer hos stallen.
"No further developments of the engines will be allowed other than retuning for the 19,000 rpm limit, to be agreed in each case with the FIA under the terms of the 2008 Formula One Sporting Regulations," said the statement."
Jan Linde: Varför satsa på Massa som inte kommer att kunna vinna VM. Har är en kompetent förare men har inget med toppen at göra i nuläget.
Om Kimi nu är klar för Ferrari så tror jag att det är klart att MSC kliver av cirkusen. Ferrari har "alltid" varit ett stall som satsat på en 1:a förare och den andra har fått ta hem poäng för "laget".
Och äntligen får Jenson Button kliva överst på prispallen. Button power!
Salle:
Själv jublade jag. Schumacher agerar som om han äger banan och borde få en bestraffning av domarna, såhär i efterhand. Jag hoppas innerligt att han placerar sin Ferrari i varenda däckbarriär som finns på de kommande banorna under den här säsongen.
Grattis Jenson!
Paddan: Och skomararen stannar vid sin arroganta läst och släpper inte förbi De La Rosa trots att han genade efter en duell. Sen att han inte bytte från regndäcken är konstigt. Fast nu verkar det vara helt över även för skomakaren.
Ejes spanska grannar i pressbåset applåderar när MSC parkerar i depån.
Per HApps:
"Alonso was given a two-second penalty for each of his flying laps as punishment for his practice shenanigans on Friday.
The Renault driver veered in front of Red Bull tester Robert Doornbos before braking sharply in what stewards called a "unnecessary, unacceptable and dangerous" move.
He was also punished for overtaking under a yellow flag but almost before those penalties could sink in this morning, Schumacher found himself hauled before the stewards.
He was also docked two seconds for overtaking two cars under red flags."
Paddan: Hur skall dom kunna kolla sånt här? Det enda dom kan kontrollera är ju att dom inte överskrider varvstoppet i övrigt kommer ju motortillverkarna köra på så det glöder...
[bild]www.nicholsonmclaren.com/images/engine.jpg[/bild]