Motor

5066 inlägg · 374 ämnen

Montoya till McLaren

« · 361361 Till forumet

Montoya till McLaren
Nån mer än jag som inte fattar hur Williams kan låta Montoya få fortsätta köra när han redan är klar för McLaren. Jag menar utmanar Montoya Räikonen i nått av dom sista loppen om finnen kan vinna titeln och Montoya inte kan det.
Kommentera

Sv: Montoya till McLaren
Gavlerinken: Men han kommer ju givetvis ge allt i Williams i år...
Kommentera

Gavlerinken: tycker också att det är skumt... vart har han hjärtat??? jag vet inte... skulle inte ens vilja ha honom i stallet då...
Kommentera

willysson: Det finns väl hockeyspelare som kan spela en säsong i ett lag men vet tidigt att de ska spela i ett annat nästa säsong som kan göra det utan problem.
Kommentera

Frisco:

Finns väll hockey spelare som sitter på bänken i ett lag å lirar i tex Timrå nån match.
Kommentera

Frisco: Men jag tycker det är besvärnade jag... de har redan hjärtat nån annanstans.. tycker det är fel att skriva kontrakt när man redan har en tillhörighet, och allra helst om det är en säsong kvar...
Kommentera

willysson: Men jag tycker det kan vara bra då jag är ferrarrifan;))) eller har altid gillat schumi... och så blev det ju ferrari;))
Kommentera

willysson: Självklart är det bättre om man har långtidskontrakt i det stall man kör för men jag tror nog att Montoya är så proffesionell att han klarar av den här situationen utan problem.
Kommentera

Frisco: det vet man inte innan, kraven utifrån och att han ständigt blir påmind om det kommer att göra det besvärligt.. hävdar att det är en prikär situation...
Kommentera

willysson: Om man jämför med hockeyn där spelare ibland hoppar mellan lagen och är utlånade hit och dit och ibland tillochmed får möta sii "eget" lag. Jag har aldrig hört att det är några problem med det.
Kommentera

Frisco: klartatt det är ett problem... kanske inte om det går illa, och spelare som blir utlånade blir det av anledningen att klubben inte riktigt är nöjd med dom... men montoya är ju en förare som är duktig och kommer att bli världsmästare... Hur mycket kan det nuvarande stallet avslöja för honom om framtid och koncept??? han kommer att vara lite vid sidan av kan jag tänka mig.. och förutsättningarna minskas ju..
Kommentera

Frisco: Har man bara en profisionell inställning till sporten och livet i allmänhet så skall man ju klara av sådanna här saker utan problem.
Kommentera

MoK: Man är inte mer än människa... De ska klara det, men det kommer att bli jobbigt om han inte lever upp till förväntningarna...
Kommentera

willysson: Jo det blir det helt klart. Montoya gjorde ju en bra säsong och alla förväntar väl ej att han fortsätter så.
Kommentera

MoK: Ja och om han inte gör det alla förväntar sig av honom så kommer spekulationerna igång och det kan nog knäcka den bäste det..
Kommentera

willysson: Jepps det harv ju visat sej så många gånger förr att så kann bli fallet. Är visserligen en Ferrari människa men tycker Montoya är en grym förare.
Kommentera

MoK: tror inte toleransen för hans ständiga vilja att köära ur kommer att vara lika stor i år om jag ska vara ärlig... Inte med tanke på att han har kontrakt med att annat stall klart... Tycker han är en grym förare, redan i när han inte var i formel1 kul att se om han kan utvecklas till en stabil förare med.
Kommentera

Per HApps: kommer du ihåg kjolarna de komm med som hängde ner och skapade vacum så de fick mer downforce??? hehe bilarna gjorde väl 400 knyck då;)
Kommentera

willysson: Han kommer säkerligen bli tabilare nu när han har lite mer erfarenhet av den gågna säsongen. Hade han inte kört ur kanske han tom vunnit ju.
Kommentera

MoK: det är lite det jag menar, när han tar steget till att bli en stabil förare har jag bara schumi som kan matcha honom...
Kommentera

willysson: Jepps det är nog sant , gillar Ralf S med han har ju klar potential att vinna allt han oxå. Skall bli en intressant säsong.
Kommentera

Lite skärpning nu i denna gästboken.
Många av alla dessa enradersinlägg känns ganska meningslösa. Är det inte bättre om vi försöker föra en vettig debatt här inne istället?
Kommentera

Frisco: Tack för den Frisco. Har väntat på ett sånt här inlägg läääänge nu.
Kommentera

Frisco: O vad ä en vettig debatt då om man få fråga?
Kommentera

heart: En vettig debatt kan bestå av mycket saker. Dock ser du om du tittar en bit ner en massa enradare som skulle göra sig mycket bättre via icq än här.
Kommentera

MoK: jag har alltid gillat Michael, min namne förövrigt;)
Men det enda jag tycker är tråkigt med honom, är att han är så jäkla tysk... Stel och profillös.. Men det är en underbar förare, och tror att VM-titlen hamnar nån annanstans i år...

Gillar ju rubens med, och hans missflyt kan ju inte beskrivas med ord ju...
Kommentera

willysson: Jo man kan lugnt säga han är Tysk och ganska profillös som du säger men en underbar förare. Tror och hoppas nästan titeln hamnar någon annanstans denna säsongen. Ganska trist med samma vinnare år efter år. Skulle gärna se Ralf, Montoya eller Raikönen överst.
Kommentera

MoK: Nya McLaren-bilen måste dom nog göra om.. Iaf cockpitten.. Den va ju alldeles fö liten fö Kimi o David... Dom fick ju smärtor i ryggen o bröstet... En liten miss av McLaren..
Kommentera

heart: Jo sådanna tabbar kan man ju inte leva med som förare helt klart så nya saker blir det nog får man hoppas.
Kommentera

« · 361361