NHL

Nationellt · 15022 inlägg · 804 ämnen
2868291 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Allmän tråd för NHL
Som Coop-medlem så får du 3 månader Viaplay total med 50% rabatt. Man betalar månadsvis. Följ NHL-slutspelet med Viaplay.

Montreal vs Edmonton skulle vara en drömfinal.

SuneMangs: Den mörka sidan.. hahaha

Rip Kirby: Jag har precis ändrat min och bytt namn på den utan problem.

Rip Kirby: Kom till den mörka sidan så hjälper jag dig.

Nu verkar det funka

SuneMangs:

Nu har jag gjort en Bracket men jag kan inte ansluta till ditt lag

står felaktist lösenord " Incorrect Password "

Skumt

Rip Kirby: Och om jag av någon anledning skulle vilja göra en helt ny användare/byta mail (för inloggning) blir man automatiskt inloggad oavsett om du väljer Sign Up eller login i första steget.

SuneMangs: Jag kan se min bracket, men det går inte ändra den.

Nu verkar problemet vara löst. Jag har inte kunnat se min bracket tidigare, men kan göra det nu. Testa att göra en ni som inte har lyckats idag.

Rip Kirby: Vi provar igen i morgon. Med det sagt kommer jag säkert prova till och från under dagen och meddela om problemet är löst.

SuneMangs: Jag har som du säkert förstått likande problem. Det går heller inte att ändra sin bracket.

dempa: Lösen är hokeysnak

Sidan verkar bugga. Mattias hade problem med att skapa bracket, och nu när jag kollar Twitter verkar fler ha problem. NHL borde verkligen fixa den där sidan någon gång.

SuneMangs: men vad är det för lösenord?

SuneMangs:

Det står incorrect password när jag skall gå med i laget trots att jag skrivit upp lösenordet. Sedan kan jag inte tippa slutspelet, det står playoff bracket coming soon

dempa: Ja, det är det.

SuneMangs: är det den ligan med bara två användare varav Albin H är en?

{204}: Vi andra tänkte tippa i vår bracket challenge, precis som förra året :) Gå med du också.

Nu är bracketen öppen, så det är bara att gå med och in och tippa nu, mina herrar.

Skall säga att just nu så startar alla matcher 22:00 enligt flashscore, med reservation för ändringar menar jag ;)

På den västra sidan tror jag det slutar såhär

Dallas - Colorado 3 - 4 i matcher kommer bli 7 jämna matcher och en häftig matchserie

Edmonton - Kings 4 - 2 här tippar jag mer med hjärtat, kan lika gärna gå tvärtemot ;)

Vegas - Minnesota 2 - 4 här tippar jag skräll

Wilds är riktigt bra när man är som bäst

Winnipeg - St Louis 4 - 1 Här blir det en walk in the park för Jets som har serien och världens bästa målvakt och som har imponerat under grundserien, har svårt att se att blues skall ta mer en max 1 match

På den östra sidan tror jag set slutar såhär

Toronto - Ottawa 4 - 2 i

Roligt att Ottawa är i slutspel igen men jag tror det blir för tufft med Torontos offensiv

Washington - Montreal 4 - 3

Enligt mig är detta den mest svårbedömda matchserien, Habs är riktigt bra när de får spelet att fungera, skall bli kul och se talangen Hutson i sitt första NHL slutspel, han är en av orsakerna till att Montreal spelar slutspel

Tampa - Florida 4 - 3

vad säger man? Vilken häftig matchserie, jag tror Tampa vinner med 4 - 3 i matcher. Magkänslan säger det ;)

Carolina - Devils 4 - 2

Jag håller Carolina som en outsider att gå långt, återigen magkänslan ;)

Vad tror ni andra?

Då var det dags för slutspel i NHL

Första rundan tar sin början på Lördag kväll klockan 22:00

Alla 8 matcherna går samtidigt.

2868291 · »