Rip Kirby: Och om jag av någon anledning skulle vilja göra en helt ny användare/byta mail (för inloggning) blir man automatiskt inloggad oavsett om du väljer Sign Up eller login i första steget.
Sidan verkar bugga. Mattias hade problem med att skapa bracket, och nu när jag kollar Twitter verkar fler ha problem. NHL borde verkligen fixa den där sidan någon gång.
Det står incorrect password när jag skall gå med i laget trots att jag skrivit upp lösenordet. Sedan kan jag inte tippa slutspelet, det står playoff bracket coming soon
Skall säga att just nu så startar alla matcher 22:00 enligt flashscore, med reservation för ändringar menar jag ;)
På den västra sidan tror jag det slutar såhär
Dallas - Colorado 3 - 4 i matcher kommer bli 7 jämna matcher och en häftig matchserie
Edmonton - Kings 4 - 2 här tippar jag mer med hjärtat, kan lika gärna gå tvärtemot ;)
Vegas - Minnesota 2 - 4 här tippar jag skräll
Wilds är riktigt bra när man är som bäst
Winnipeg - St Louis 4 - 1 Här blir det en walk in the park för Jets som har serien och världens bästa målvakt och som har imponerat under grundserien, har svårt att se att blues skall ta mer en max 1 match
På den östra sidan tror jag set slutar såhär
Toronto - Ottawa 4 - 2 i
Roligt att Ottawa är i slutspel igen men jag tror det blir för tufft med Torontos offensiv
Washington - Montreal 4 - 3
Enligt mig är detta den mest svårbedömda matchserien, Habs är riktigt bra när de får spelet att fungera, skall bli kul och se talangen Hutson i sitt första NHL slutspel, han är en av orsakerna till att Montreal spelar slutspel
Tampa - Florida 4 - 3
vad säger man? Vilken häftig matchserie, jag tror Tampa vinner med 4 - 3 i matcher. Magkänslan säger det ;)
Carolina - Devils 4 - 2
Jag håller Carolina som en outsider att gå långt, återigen magkänslan ;)