LeMieux: Vad jag menar är att Lemieux gjort bort sig totalt den här säsongen. Det är uppenbart att han använde Penguins för att kunna spela OS.
Många har tappat respekten för Lemieux och hans val att sätta sig själv före laget. Det bästa för alla vore om han slutade för gott och därmed la ner dessa patetiska försök på comeback.
ESPN rapporterar att Mario Lemieux kommer missa resten av säsongen på grund av sin höftskada. Av någon anledning tänker han dock göra ytterligare en comeback nästa säsong.
Tungt för Penguins som får fortsätta kämpa om en slutspelsplats. Martin Straka verkar dessutom vara en bra bit från comeback.
magen: Du frågar runt i NHL-snack´s gästbok vad ´folk´ tycker om din profil. Vill du inte veta bör du inte fråga. Men f´låt då, visste inte att underläppen skulle börja puta. Den är jättefin. Den överlägset bästa här.
Gone Det är klart att du, djurgårdare som du är tycker att den är dålig men nu var det ju inte dig jag syftade på. Jag skiter fullständigt i vad du tycker för du svarar ju alltid samma sak ändå, som en jävla robot.
Jasså! Säkra källor eller?? Alfredsson är ett osäkert kort men Husse kanske syns i VF redan efter nästa säsong. Blir han inte tradad till ett bättre NHL lag så vill han nog inte gå kvar. Trots stjärnorna Pavel och Valeri Bure så ligger man näst sist i hela NHL. Man har ju till och med en kanonback i Sandis Ozolinzh (rättstavat????)
Det skulle inte vara så stor chans att nån av dom spelar i Frölunda på ett bra tag.Fast jag tror att Calle Johansson kommer avsluta sin karriär i Frölunda.
Det vore väldigt kul om "Husse" åkte hem till Göteborg till nästa säsong och vinner SM-Guld med Frölunda. Daniel Alfredsson och Calle Johansson skullle inte heller vara fel i laget!
Husse har i och för sig fått tillbaka 2 kilon. Dessutom är ju inte sjukdomen direkt dödlig, utan den går att bota. Det värsta som skulle kunna hända skulle vara att han missar VM...
De parametrar du nämner Jack, är sinnen och egenskaper man behöver för att ta sig hem från en ovanligt lyckad pubrunda. Har man inte dom är risken överhängande att man erfar många ärr och krossade ben. Per automatik är man då ute på hal is vad gäller hockeystatus.
Da Beezer: Ingen säger att Foppa är den överlägset bästa spelaren i världen som DU PÅSTÅR. Referera gärna till en källa om du kan bevisa motsatsen. Att han "defenitivt inte ´är´ Sveriges bästa spelare genom tiderna" handlar enbart vem man frågar. Frågar man dig är svaret tydligen Salming. Visst, Salming är stor, Toronto är han en av de största och i NHL väl respekterad. Jag är dock övertygad om att frågar du dom andra experterna (inte dig då) så ligger Foppa närmare kategorin "världens bäste", än någon annan svensk någonsin gjort. Sundin då? Ja, först måste han väl rimligen bli störst i Toronto. Kanske inte helt omöjligt tillslut. Sundin har för många brister i sitt spel för att räknas till föregångarna i någon speciell kategori. Spelgeniet, artisteriet, tekniken, briljansen och tuffheten, lämnar mycket över att önska. Åtminstone om han ska bli en NHL-legend. Foppa nosar definitivt på den dörren. Till skillnad från andra svenskar jämförs han faktiskt med Gretzky, Gordie Howe, Mark Messier, Jaromir Jagr. Samtidigt påpekar man Foppas unikum. Vilket kommer att betyda att någon blivande superstjärna kommer att jämföras med Foppas speciella spelstil.
förlåt uttryckte mig kanske lite dåligt vad jag menade med att colorado skulle gått bättre med Foppa i laget iår menar jag naturligtvis om dom hade legat högre upp i tabellen än dom gör nu för dom ligger juh inte dåligt till nu
Jag tror colorado saknar Bourque mer än Foppa.....att dom är sämre iår beror juh på att båda dom två spelarna har ersatts med spelare som ligger ljusår efter deras kunnade.