mattias - 74: Håller med, jag anser nog att Sudden skulle ha bytt klubb för länge sedan. Det är ju inte direkt så han har hafft ett bra lag runt omkrig sig på senaste tiden. Han är en man som kan avgöra matcher på egenhand. Men det finns även gränser för vilka mirakel han kan uträtta.
Lite synd att en av våra stora profiler inom svensk ishockey skall sluta som en förlorare. Tycker han förtjänar att lägga av medans han är på topp.
yaqop: Eller så får du ladda ner Sopcast och hoppas att det finns någon som är snäll att lägga upp matchen, inte alltid som det funkar men väldigt ofta.
Någon som har bra koll på hur man vet vilka matcher man kommer kunna se på TV?
Själv vill jag inatt se Colorado - Dallas, vet dock inte om den sänds i Sverige. Enl. tvmatchen.se visas ingen match på NASN inatt, men nån borde dom väl visa?
Enl. NASN:s egen hemsida visas både Detroit - Anaheim och Col - Dallas, "As Live" står det på deras tablå, vad nu det betyder.
mattias - 74: Det känns som ganska väntade val av kaptener och tror dom kommer klara av det bra .. sen om deadmonton räcker till final är ju en annan femma
Deas: Mitt andra svar försvann , men kort sagt jag bojkottar Svenska fån pga deras okunskap .. dock har Renney testat drury med Jagr sista dagarna dock återstår det se hur ser ut när ligan startar
blutt: 29/30:e sept kommer säsongen börja för ankorna och då spelar dom i London i England hur det ser ut därefter vet jag inte dock men vanligtvis brukar säsongen börja i början på oktober runt 3-5:e nångång
2 mål av Sjöström i natt nät Phoenix slog Nashville md 5 - 3
Noterbart är också att Toronto vann med 8 - 1 ! mot Islanders.