...men Flyers rasade ihop mot Devils.
Hyfsat spännande slutomgång får man säga.
Jaha, då kan man stänga den här butiken för i år. Jag har biljetter till kvartsfinal sex i madison square garden på onsdag att sälja, har jag några köpare?
Rangers kan ändå ta med sig en hel del från den här säsongen. De har visat att de är en organisation att räkna med igen och vunnit över hockeyfansens hjärtan. Sättet laget hyllades av publiken efter att ha blivit svepta i fyra raka av fucking devils hade ingen räknat med. Dock har de inte fått mycket medieutrymme även om det blev bättre på slutet. Förhoppningsvis är tidningarna med från början nästa år.Om ett par år finns det ju ett NY-lag till att hålla ordning på under vintrarna när Nets flyttar till Brooklyn och blir New York igen så det gäller att fortsätta att bygga varumärket.
Säsongens introlåt: Van Bondies: C´mon, C´mon
WarhawK: Otrolig skillnad på intresset för NYR i år jämfört med förra säsongen. Gigantiskt tryck på årskort och slagsmål om biljetter till singelmatcher. Jag är i NY första veckan i november och försöker få loss biljetter till NYR-NYI. Helt omöjligt. Och man kan inte skylla på derbyfeber, Islandersfansen ligger hemma i badkaren med uppskurna handleder efter sommarens alla tragiska vändningar.
På något sätt ska jag gå på matchen, kosta vad det kosta vill (nästan). Potvin Sucks!
Tillbaka "hem" till NY några dagar och kanske, kanske går det att hitta snordyra biljetter till söndagens derby mot ögänget. Må de köra Van Bondies före match i så fall!
Många skador i Rangers-försvaret nu inför slutspurten. Kul att Weekes faktiskt tagit chansen när han fått den. Det blir ändå till att tugga knopp när Henke är frisk igen.