Mycket parallellt nu. Van der Poel, Tre Kronor men också skidskytte med systrarna Öberg. Hanna missade nyss två första stående skotten, ajöss. Men Elvira går i detta nu in på silverplats!
Sven.Savage: Ståpäls och jag blev ta mig f*n tåröggd. Sa att bragdguldet var klart efter armbollen men det här med poolkillen kommer ingen i idrottsverige slå.
Helt ortoligt att italienaren i samma par blev frånåkt med 15 sekunder och ser ut att knipa bronset. :-)
Mycket bra länk som mattias - 74 gav nedan. Man kan följa varje åkares tider 1,8 och 3,0 och 6,3 och 7,5 och 9,3 och 10,5 och 13,8 samt 15,0 km snabbare t.o.m. än man ser det i TV.
Sven.Savage: För lite energi i riset för Calle idag .. ja du Calle .. allt har sin tid . Men vad skall vi ta in istället ? Lite tomt i ryggsäcken är det .
Sven.Savage: Ja ur led är tiden, minns tyskarna förra OS, de var troligen de värdiga vinnarna av guldet Leder med några minuter kvar, skaffar sig powerplay men släpper in kvitteringen med övertal på isen och sen torsk i sudden
Närmre ett guld i hockey lär den nationen inte komma
mattias - 74: Oj, mycket information t.o.m. mellantider och uppdatering. Jag och Puffe kan lägga kollegieblocken åt sidan.
Nu startade Wille och strax därefter Calle. I förväg tror man väl ingenting alls om svenskarna, men man hoppas förstås. Tänk om de kunde göra en "Finland" som i damskidorna skuggade den omöjliga Johaug.
Tarasov: Man vill att vi skall kunna utmana men du är det långt , hoppas finnarnas tydliga form topp håller i sig . Lite märkligt att Norge går dåligt överlag .
Sven.Savage: Ska skicka mitt protokoll vid tillfälle, just att man har en massa tänkbara(dock otänkbara som slutsegrare) riktkarlar och kan stryka en efter en, mumma. Tommy Limby var en tidig riktkarl, haha