HV 71 - Brynäs IF 3-3(3-4,straffar) Södertälje SK - Djurgårdens IF 2-2(2-3,straffar) AIK - V:a Frölunda HC 2-4 Timrå IK - Luleå HF 5-1 Linköpings HC - Färjestads BK 2-4 MoDo Hockey - Malmö IF 4-1
Ville bara informera Herr Hubben om att Nolby i år bidrar med 5 fd killar i Medelpads TV-Puckslag så vad kan vi i Nolby..Tja Älska Timrå är det många som kan, och Älska IF Sundsvalls Hockey kan en del också. Fostra och utveckla människor till att bli bra kamrater och i en del fall även bra Hockeylirare...Det är vad vi kan i Nolby Hockey,,Nått mer du undrar över eller?
Helt rätt,hehe det blev ju roligt det där att få gamla hundar att sitta ..hehe. menade självklart..Lära gamla hundar att sitta,hehe..ibland träffar man släggan mitt på skruven=0)
Jag tycker nog att Bäckis har lyckats bra med sin uppgift att få gamla hundar att sitta ( Andersson. Sandström m.m) dom sitter ju verkligen, för dom kan ju knappast vara på isen!!!!
Den skönaste läsningen måste vara att kolla vart mif ligger i tabellen!!! hoppas bara att det inte är tillfälligt bara!!!! Och nu kommer gnället om att vi spelar i allsvenskan bara, men so what, Hur många Miffo-spelare finns det i elitseriens olika lag?????
utan klubbar som Mora, Rögle + många andra skulle det inte se så bra ut för svensk hockey. Tänk om vi hade tillräckligt med pengar för att behålla alla talanger, då skulle sthl-s maffian börjar darra, en elitserie med småklubbar långt från den stora staden!!!!
Återigen gör Igor en godkänd insats!Hmmm..han kanske blir kvar längre än 2 veckor...Spelarbetyget:1 smetfri trissa från Tjeckien av Pravda (Dagbladet S-Svall)bra jobbat Igor Go,Igor Go.....
MIF:arna verkar inte tagit av sig skridskoskydden än,hehe. Har tippat att Bäckis får sparken först och jag får nog rätt,hehe, Svårt att få gamla hundar att sitta...................
Har Ni koll på att det är en vass foward/center ledig? Före detta Timrå spelare som står utan nytt kontrakt och just nu tränar med en av grannklubbarna. Vass inte bara vad det gäller skridskoåkning utan även vad det gäller spelförsåelse. En STOR lagspelare. Matchens lirare bl.a mot MoDo under fjolåret. Tips till Bäckman - bör kanske kollas upp!!!!
Jaja jag fattar men man måste väl få spela lite dum lite emellanåt när du skriver så där,hehe, en av det snyggaste TIK loggor jag har sett på länge iaf,hehe.
Ja, kvalitén på bilden var väl inte den bästa men Laget i sig är ju kungar,hehe tror ändock att ni får det riktigt jobbigt ikväll, ni brukar ha det i inledningen innan ni börjat att få upp ångan. Skall lägga in en liten trippel idag på TIK,LHC ett X och Södertälje en 1:a den borde ge ett skapligt odds,hehe=0)
Gone>>>Tack för tipset av programmet, jäklar va skoj när man har kommit på det här med gif animeringar, nu blir det mycket hockeyanimeringar kan jag lova, klockan går fort när man har skoj,kika gärna in och kolla på underverket på min profil,hehe=0)God natt.
Finns läge för lite x-tripplar på torsdag(läs idag) Men lagen spelar ju så konstigt så jag vet inte?hehe=0)Dom spelar liksom inte som man vill alla gånger.
AIK - MoDo Hockey 2-4 Södertälje SK - Brynäs IF 2-2 (2-3 straffar) Linköpings HC - V:a Frölunda HC 3-1 Timrå IK - Djurgårdens IF 2-4 Luleå HF - Färjestads BK 1-3 HV 71 - Malmö IF 3-3 (3-4 straffar)
Jaja skall sova på saken och analysera i sömnen på ditt tips,hehe man blir inte brydd över några resultat längre, tipstjänst sitter väl bara och gnuggar händerna,hehe
Prosten>>>Jaja du skall få en genomgång,hehe. Jag grundar detta tips på att den nye Vitrysske pansarvagnen dundrar in 1-0 redan 2,46 i första per, i andra gör Z:a ett och Ronnie Pettersson reducerar sen. i tredje kommer Falk och stöter in kvitteringen och med bara 26 sek kvar avgör Z:a igen som han brukar göra mot DIF,hehe, då behöver du inte fundera på hur jag har tänkt, för med Brynäs såg du väl,hehe. Vi får väl se.....
Igor Matushkin fick klart godkänt igår. jag pratade med en som såg matchen och Igor hade gjort det han skulle igår. Kan ju bli kul mot Djurgårn i morgon om backsidan börjar att funka för Timrå. Han fick t,o,m 2 puckar av Pravda på spelarbetyget. Väl mött i Ladan i morgon alla TIK vänner, och Djurgårdsvänner också för den delen,hehe=0) Har börjat att skriva här istället för på TIK.s sida efter en del fula påhopp på Håckla och mig, som jag anser var helt och hållet utan nån som helst grund. det liknar mest kiss o bajs ålder på inslagen där,= Låg nivå,hehe=0)
AIK - MoDo Hockey 2-2(2-3 straffar) Södertälje SK - Brynäs IF 4-2 Linköpings HC - V:a Frölunda HC 4-2 Timrå IK - Djurgårdens IF 3-2 Luleå HF - Färjestads BK 3-2 HV 71 - Malmö IF 4-1
Finns det någon liga på Rinksite för oss på hockeysnack? Någon som vet? Det skulle ju vara kul att tävla mot varandra. Där behöver man åtminstone bara tippa 1, X, 2.
Och denliga jag rä emd i nu är ju löjligt enkel med tanke på att det vara är jag som har några rätt alls...
Värst va pigga ni blev helt plötsligt! Ni är hemskt välkomna att joina oss här och lägga in ett tips ni också men ni verkar bara ha gått och laddat batterierna inför BIF matchen, och det verkar ju som om det fungerade också,hehe.4-0, aj,aj,aj vad förnedrande att vara BIFare idag.hehe.
Vad är det för förvanskningar av evolutionen som pågår? Lär dig KRYPA, lär dig gå, lär dig hata aik är de tre första stegen. Sen kan man lära sig leka och tala.
Södertälje-Djurgården 1-2
AIK-Frölunda 1-6
Timrå-Luleå 3-0
Linköping-Färjestad 4-1
MoDo-Malmö 6-4