Övrig hockey

10027 inlägg · 1131 ämnen

Björklöven!!!

« · 152073 Till forumet

Björklöven!!!
I år måste det vara dags igen att ta steget upp i eliten...... Har ju börjat rätt lovande!!!!!
Kommentera

Sv: Björklöven!!!
Perro:
Alltid värt ett försök........ i år slipper ni dock TIK i "hissen"......
Kommentera

Perro: Inte en chans att löven går upp i år........jag tror inte nått lag går upp i år.......tycker inte att det finns tillräckligt bra lag i allsvenskan för att nått ska gå upp
Kommentera

Perro: Upp med Löven och ner med Leksand =) Det kan vara skoj med fler resor nästa säsong!
Kommentera

Det finns inget riktigt dåligt lag i elitserien i år.....trotts att Brynäs ligger dyngsist så håller de högre klass än de allsvenska lagen..........Löven och Bofors är två jämnbra lag och Bofors fick stryk med 8-3 borta mot brynäs så jag tror inte på att löve går upp....tyvärr..............visserligen skulle det vara bra för hockeyn om två nya lag gick upp.......men det tror jag är en omöjlighet.......det är förlång väg för de allsvenskalagen......tyvärr
Kommentera

men än är det länge kvar och vi får se i kvalserien
Kommentera

Pat86: Med tanke på att löven har haft borta de två bästa spelarna och ändå leker de i NHA(ungefär som leksand ifjol), så tror jag det kan gå... Dessutom har björklöven i år en av sveriges 3 bästa målvakter dvs Tobias Lundström....
Kommentera

Perro: Och så har ni Sasha. Ni kör ju bara med han. Även i elitserien, o det räcker inte. När ska ni lära er att det behövs mer än ett fåtal spelare???
Kommentera

« · 152073