Detta är ingen hemsida utan en community, en viss skillnad. trevligt att det hittar in nya ansikten hit till Hockeysnack, och lycka till med ditt fortsatta skrivande.
BlackBay: Jaha typ ett comunikatins sammhälle på internet, där lika och oliktänkande kan skicka information mellan varandra i öppen och sluten community
Vet du om dom har någon bra kommunikationscommunity att joina inne på kommunikationsdepartementet? Skulle vilja lära mig mer om detta med communitys förstår du.
Förresten, har du trimmat kvasten? Som du far fram inne på DT-tävlingen ;) Bara en massa Anneliar som ligger i täten vareviga dag!
Här kommer den senaste uppdateringen iaf, följ länktipset...
mike66: Nu ska du inte leka med en massa kommunikations ord här inte...tänk på att jag är utbildad kommunikatör jag....fick till och med MVG i det....och just nu håller jag på att öva mej i korsad kommunikation och det är inte så kul...bättre med rak då det innebör mindre risk för att det ska behövas kunskaper i konfliktahantering med...visserligen har jag läst det med....
Klart jag har trimmat kvasten och en till är på väg ut mot nolbyknölen till din Anne-Li så hon kan sopa till dig på mer än ett sätt...jag slänger av den när jag passerar på fredag..
Och sedan är det väl ett litet bevis på att vi tjejer inte enbart går på hockey för att spana in spelarna, vi kanske trotts vad vissa av det manliga könet vill göra gällande har nåt innanför pannbenet....
Och liksom TIK har vi i Anneli ligan kommit för att stanna på toppen...visst ödmjuk kanske man skulle vara med...men det är svårt när man är bäst...;))
Jag syftade inte på denna "community". Jag menade att www.hockeyligan.se är en utmärkt "site". Mycket engelska blir det :-) Bra att man ser matcher och tabell direkt och jag gillar att läsa Puckpratet. Jag bor i "community" Stockholm, men är ursprungligen dalmas. Gissa volket lag jag hejar på?