Detta är ingen hemsida utan en community, en viss skillnad. trevligt att det hittar in nya ansikten hit till Hockeysnack, och lycka till med ditt fortsatta skrivande.
BlackBay: Jaha typ ett comunikatins sammhälle på internet, där lika och oliktänkande kan skicka information mellan varandra i öppen och sluten community
Vet du om dom har någon bra kommunikationscommunity att joina inne på kommunikationsdepartementet? Skulle vilja lära mig mer om detta med communitys förstår du.
Förresten, har du trimmat kvasten? Som du far fram inne på DT-tävlingen ;) Bara en massa Anneliar som ligger i täten vareviga dag!
Här kommer den senaste uppdateringen iaf, följ länktipset...
mike66: Nu ska du inte leka med en massa kommunikations ord här inte...tänk på att jag är utbildad kommunikatör jag....fick till och med MVG i det....och just nu håller jag på att öva mej i korsad kommunikation och det är inte så kul...bättre med rak då det innebör mindre risk för att det ska behövas kunskaper i konfliktahantering med...visserligen har jag läst det med....
Klart jag har trimmat kvasten och en till är på väg ut mot nolbyknölen till din Anne-Li så hon kan sopa till dig på mer än ett sätt...jag slänger av den när jag passerar på fredag..
Och sedan är det väl ett litet bevis på att vi tjejer inte enbart går på hockey för att spana in spelarna, vi kanske trotts vad vissa av det manliga könet vill göra gällande har nåt innanför pannbenet....
Och liksom TIK har vi i Anneli ligan kommit för att stanna på toppen...visst ödmjuk kanske man skulle vara med...men det är svårt när man är bäst...;))
Jag syftade inte på denna "community". Jag menade att www.hockeyligan.se är en utmärkt "site". Mycket engelska blir det :-) Bra att man ser matcher och tabell direkt och jag gillar att läsa Puckpratet. Jag bor i "community" Stockholm, men är ursprungligen dalmas. Gissa volket lag jag hejar på?
mike66: Förtfarande inget svar på inlägget från i går har du kommunikations svårigheter idag eller kanske din ovilja att föra riktad kommunikation med mej beror på Anne-Lis och min framfart på Dream Team...;))
Känner av en del av de kommunikationssvårigheter vi har emellanåt. Helst när man ska försöka att föra en vettig dialog med en utbildad kommunikatör, och då allra helst när det ska diskuteras laguttagningar i dreamteam.
mike66: Men vännen jag förklarade ju igår att det beror på att det är korsad kommunikation...ett tips är att skriva en motion om det här till kommunikationsdepartementet...annars kan ju kommunikatören ta och köra en kvällskommunikations kurs via nätet med min herre och det kostar gratis med !!!
Jo du det där med laguttagningar är väl det minsat problemet man har....är bara att dra för gardinerna, tända lite stearinljus och en pinne rökelse....sedan plockar man fram kulan...ja den av kristall och ser precis hur det ska vara !!!
Du vet; "jag är inte bara kommunikatör, jag är häxa också"...:))
Men även kristallkuleskådning kan du få en snabbkurs i....
Mot tre nya poäng på isen ikväll och MÅNGA nya på Dream Team...
Förstår precis vad du menar. Denna pinne med rökelse har jag t o m känt lukten av här hemma vid Nolbyknölens fot. Luktar förövrigt väldigt illa av dessa rökelsepinnar och jag drabbas alltid av någon slags huvudvärk så fort dessa pinnar tändes på. detta kan nog ha att göra med min skrala insats hitintills på DT och Anne-Lis otroliga insats så här långt.
Nu avslutar jag detta skriveri iom detta inlägg då jag härmed är påväg mot ladan för att se Timrå bjuda köpelaget på en rejäl fajt.