Övrig hockey

10027 inlägg · 1131 ämnen

Hmm, vilka 2 lag skall Timrå klå 02/03?

« · 91228 Till forumet

Hmm, vilka 2 lag skall Timrå klå 02/03?
Det måste vara hemskt att veta att ens lag kommer sist, för vilka lag skall kunna komma efter Timrå. Leksand tror jag kanske. Men sen då?
Jag trodde faktiskt att Timrå hade mer kraft (ekonomi) att sätta till för att förstärka. Vem ersätter Zätas 2-vägsspel? Håller målvakten? Varför Wallenberg?

Detta kommer aldrig att gå TIKare, motbevisa mig!
Kommentera

Sv: Hmm, vilka 2 lag skall Timrå klå 02/03?
mgamill: Vi tar det på isen :)

Å andra sidan tro jag Modo får det tufft i år också.
Kommentera

rådbjer: Å det tror jag också! Timrå-Modo möts i premiären 24/9.
Kommentera

rådbjer: Att Modo får det tufft har väl de flesta utomstående trott nu i en ca 5 års tid men hur dom sedan lyckas med att vara i final så pass ofta är svårt att förstå. Får hoppas på många jämna matcher mellan lagen kommande säsong. Jävligt kul med derby i premiären dessutom.
Kommentera

rådbjer: Farför tror du att modo får det tufft iår
Kommentera

mgamill: "Detta kommer aldrig att gå TIKare, motbevisa mig!"

24 september startar Elitserien, idag är det 21 maj. Kanske vi ska lugna oss en aning innan vi utnämner kvallagen. Men jag räknar med att Timrå IK kommer bli rejält nederlagstippade på förhand, vissa har alltså redan nu börjat såga oss det brukar kunna vara en fördel.

rådbjer skrev Timrå IKs Revansch! Lite så ser ja det också, alla spealre som förlängt sitt kontrakt med klubben talar om revanschlusta, det känns bra! Kanske ska vi starta det som TV3 körde inför Hockey-VM med Nationens Revansch, kanske vi kan kalla våran för "Bygdens Revansch!"
Kommentera

Jimmy: Hoppas det går bättre än Tre kronors revansch... fast brons skulle juh inte smaka fel...
Kommentera

Tycho: VM var väl ändå godkänt av Tre Kronor, vi blev 5:a i OS, 3:a i VM. Skulle TIK gå från 12:e från 10:e så får väl även det ses som godkänt, eller?
Kommentera

Jimmy:
Kanske...Rövbrödernas revansch...:o)
Kommentera

mgamill: Leksand definitivt, sedan tror jag att Luleå och Södertälje kan hamna efter TIK, eller varför inte Danmark-B ?
Hur länge får vi vänta innan "vår" gästbok öppnas igen ?
Eldebrink - vad säger man: Världsklass, nu kan vi börja hoppas på nästa säsong utan att onda om kvalserien redan...
Kommentera

Kevin O Shea: Komigen nu! Vet du inte att man får snacka om
fotboll, väder och vind, strömmingsfiske och annat som relaterar till
Timrå IK eller till vad fan som helst på den här sidan, men det där
ordet som börjar på gä- och slutar på -stbok är förbjudet, iallafall
om det relaterar till vår favoritklubb!
För att tala om nåt helt annat: Visst är det kul att man kan surfa in
på hela elva gästböcker härifrån! Blir en kul Elitserietabell i höst...

Mike 66, how do you sleep at night, inte länge iallafall : )
Kommentera

orion:

Har t o m börjat att jobba in lunchen numera, och på det viset har jag lyckats att få till 25 timmar på dygnet?!

Det gäller att koka soppa på en spik numera! Har förresten fixat till en ny gb inne på TIK031´s hemsida om det är någon som är sugen att skriva av sig litegrann!
Kommentera

Jimmy: Jo det är juh sant...
Kommentera

Putte Ulin klar för Västerås enligt hockeymagasinet.
Kommentera

mgamill: Asså. Du gör fan inget annat än dyker upp och klankar ner på andra lag. Du å dina gelikar kan väl snacka om egna nyförvärv, förväntningar med mera. Tror knappast nån är intresserad av inlägg av typ "Hej jag tror ni kommer sist, möjligen näst sist hej då!". På den nivån håller du dig i alla fall även om du inte skrivit exakt nämnda mening.

Gör nåt kreativt istället, träna lite danska ;)

(själklart får jag bättra på finskan oxå:)
Kommentera

jokklas: Att spekulera i hur bra lagen är hör väl verkligen till de saker man är intresserad att spekulera i.
Kommentera

« · 91228