Vladimir Krutov avslutade ju sin i det stora hela rätt fantastiska karriär i Jämtland, Sverige. Men det är väl det han fortfarande presterade när han levde kvar i det Sovjetiska systemet som man minns mest. Det xom började med en flytt till Vancuover var också början på ett avgrundsdjupt fall, som då slutade i Östersund (var det väl?).
Nu ryktas då att en annan av de riktigt stora skall göra comeback i Brunflo IK. Det handlar tydligen om en affärsuppgörelse där Igor Larionov vill göra reklma för sin vingård och lansera sin produkt välden över. Larionov säger följande till ÖP-sport:
"- Jag har mycket att göra för tillfället och många uppdrag inbokade framöver. Om jag ska åka över till Sverige och spela några matcher så kan det inte bli förrän i januari eller februari. • Det är inte orealistiskt att se dig spela några matcher för division 1-klubben Brunflo efter årsskiftet? - Jag är öppen för alla förslag. Jag är ännu inte insatt i vad den klubben har för affärsuppgörelse att erbjuda. Jag kan inte lova någonting nu, säger Igor Larionov."
Ligger det nån sanning och realism i detta, eller?
Nu ryktas då att en annan av de riktigt stora skall göra comeback i Brunflo IK. Det handlar tydligen om en affärsuppgörelse där Igor Larionov vill göra reklma för sin vingård och lansera sin produkt välden över. Larionov säger följande till ÖP-sport:
"- Jag har mycket att göra för tillfället och många uppdrag inbokade framöver. Om jag ska åka över till Sverige och spela några matcher så kan det inte bli förrän i januari eller februari.
• Det är inte orealistiskt att se dig spela några matcher för division 1-klubben Brunflo efter årsskiftet?
- Jag är öppen för alla förslag. Jag är ännu inte insatt i vad den klubben har för affärsuppgörelse att erbjuda. Jag kan inte lova någonting nu, säger Igor Larionov."
Ligger det nån sanning och realism i detta, eller?