Frasse99: Alltid lika skojigt när folk skall börja snacka Frölunda Fotboll hit och dit. Det är 2 helt separata föreningar sedan 1984 och har ingenting med varandra att göra!!
MoK GG: Precis som Djurgården då ! Skillnaden är väl att Djurgården i alla fall har ett snitt på 4500 på hockeyn trots att supportrana uppenbarligen föredrar fotbollen (snitt på 14246).
Frasse99: 2 helt skillda föreningar med lite gemensamm historia. Men bara för att man håller på Frölunda Indians måste man då automatiskt hålla på Frölunda Fotboll? Men isåfall är alla danska medborgare, och merparten av europa svenska medborgare då... för dom tillhörde ju faktiskt sverige ett tag.
MoK GG: Mitt svar avsåg Djurgården och vill du se dig som dansk så fungerar det väl helt ok med mig ;) Vad jag har förstått så är det nog inte många som håller på både VFHC och Frölunda fotboll (snarare då VFHC och IFK ).
Frasse99: Ohnej Dansk vill jag inte se mej som hoppar gärna över det :) IFK ligger väl närme till hands för dom flesta även om ingen kanske vill erkänna det just i dessa dagar. SJälv är jag tämligen ointresserad av fotboll och glädjer mej så fort ett GBG lag vinner :)