Ser att ni aldrig har varit och kikat när Timrå IK spelar..!! Ett lätt val vilka som har de absolut vackraste tröjorna, har för mig att Timrås och Detroits tröjor är rätt lika....
Vackraste i Sverige alla kategorier utan diskussion......Den röda är grymt snygg....enda som är synd är den fula Örnen som förstör tröjornas intryck en aning, tacka vet jag de gamla hederliga tallarna....
Tvåa blir helt klart DIF tackvare sina Guld siffror som är hel coolt...Tyvärr Gone här kommer ni bara tvåa...
Vi ligger sist i tabellen men Timrå är bäst ändå...!!
Att brynäs skulle ha europa eller sveriges finaste matchställ är väll knappast troligt. Jag tycker däremot att DIF och LHF har de finaste...men det är ju vad jag tycker... Fulast har iallafall FBK!
Här så tänkte jag skriva vilka lag som jag tycker har dom snyggaste dressarna i Elitserien.....
1: Brynäs (svarta) - En klassisk tröja som man blir rörd av att se. Den är nog en av Europas snyggaste matchställ
2: Aik (vita) - Fast Aik liger där nere så har dom en av seriens snyggaste tröjor, den vita tröjan ger en väldigt snygg inramning på spelarna
3: Modo (röd) - Dom tröjorna som Modo har på sig denna säsong är den i särklass snyggaste dräkten de har haft. Den utstrålar mod å tuffhet i spelarna
4: Frölunda (röd) - Också en tuff tröja, med indianen som emblem så liknar den en NHL tröja
5: Malmö (vit) - Den här är snyggare än den svarta. När de har vitstället på sig så ser de ut som krigare som spelar en rolig hockey och inte den "grishockey "dom brukar spela
6: Linköping (blå) - Den vita lejonet är ett väldigt tufft emblem på tröjorna, och de ser mer "argsinta" ut i de
Det var vad jag tyckte om lagens tröjor, nån som har synpunkter el. andra lag som ni tycker har snygga tröjor så skriv.....
Men vackra då?
Jo, Frölundas tröjor, både hemma och borta..
DE E VACKRA!!!