Övrig hockey

10027 inlägg · 1131 ämnen

Snygga matchtröjor.....

« · 115888 Till forumet

Sv: Snygga matchtröjor.....
knaskamilla: Godmorgon...... Vad trött man är zz zz zZZ zzz.... men men.
Kommentera

Kid A: de nya tröjorna har vart omdiskuterade i två säsonger... fatta att jag har längtat efter orginalmärket o de vita ställen =) hehe... du är la rolig du =)
Kommentera

Idag fick jag ett brev. I det låg ett ståplatskort (som det faktiskt står "vuxen" på!) och en replica. Jag tyckte inte att MoDomärket såg så litet ut, men jag kanske har börjat vänja mig...?
Kommentera

knaskamilla: Jasså, det var den nya matchtröjan ni fick. ....i och för sig så var väl tröjan liten så allt är väl relativt ;-)
Kommentera

Paddan:

Ja, det står då Axa på den... För övrigt var den inte så liten. En aning för stor för mig, nästan.
Kommentera

knaskamilla: Jaha, där ser man. Tycker i och för sig att det är orättvist att vi betonghäckar på sittplats måste köpa matchtröjorna och inte får de till skänks. Men tydligen så räknar de med att vi ska ha pengar kvar efter att vi har löst ut seriekortet, ack så de bedrar sig.
Kommentera

Paddan:

De kanske tycker att det är viktigare att det vimlar av matchtröjor på ståplats? Eller också räknar de med att slipsnissarna på sittplats ändå inte skulle ta på sig en matchtröja.
Kommentera

knaskamilla: Jo det är väl så, i och för sig för det vore ju fasligt besvärligt ifall det skulle hända det förskräckliga att slipsknuten skulle råka hamna lite på sned när man drar på sig tröjan. Eller att de inte hör genom matchtröjan när mobiltelefonen ringer .
Kommentera

Paddan:

Ja, du ser!
Kommentera

knaskamilla: Sen så kan det ju också hända att slipsens färg skär sig mot matchtröjan och då så kan man ju bara inte ha med sig matchtröjan på hockeyn. Eller så sitter man på sittplats för att man är otroligt bekväm av sig och vill ha chans att se hockeymatcher utan att behöva vrida nacken ur led för att se någonting.
Kommentera

Eftersom jag håller på Rögle så kan jag ge en rättvis bedömning :o)

1, Djurgården
2, V. Frölunda
3, MoDo
4, Brynäs
5, Luleå
6, HV
7, Leksand
8, Södertälje
9, Timrå

Sen Färjestad,Malmö och Linköping har dom särklart fulaste tröjorna.

Färjestad som matchar gult och lila. FULT
Malmö´s nerknarkade hök. Bläää
Linköping som försöker ha ett "tufft" lejon men misslyckas TOTALT!
Kommentera

« · 115888