Övrig hockey

10027 inlägg · 1131 ämnen

Snyggaste arenan

« · 176305 Till forumet

Snyggaste arenan
Snyggaste arenan i elitserien tycker jag är Kinnarps i Jönköping....Löfbergs Lila Arena är inte heller så tokig...
Kommentera

Sv: Snyggaste arenan
heart:

i elitserien så är det nog löfbergs eller kinnarps men i sverige så säger ja bara en ska..........ROCKLUNDAHALLEN i västerås e så jävla vacker!!!!!!!
har nån vart där nån gång.........
de e som ett jävla dröm palats.........
västerås ik går upp 03/04..........
då blir de röj!!!!!!!!!!
Kommentera

västeråsjocke: Jaså...
Kommentera

västeråsjocke: =)
Kommentera

västeråsjocke: Det ända som är snyggt där är omklädningsrummena resten kan diskuteras.. Nej Löfbergs ska det vara
Kommentera

Danne86: Kinnarps säger jag bara...
Kommentera

Danne86: =)
Kommentera

heart: Den är så jävla brant tycker jag.. Hur är akustiken i den? I löfbergs är den dålig men allt annat väger upp akustiken.
Kommentera

Danne86: Akusiken är perfekt...man hör HV:s supportrars trumma eka i hela hallen...bra drag i arenan...
Kommentera

västeråsjocke: fy fan heller.......den är ju inte ens bäst i södra allsvenskan......där har ni den ägande hallen nummer ett.....Nobelhallen!.......måste säga att jag inte tycker om löfbergs.....om jag ska välja bästa arenan i es så måste jag vara lite gammalmodig och ta globen.....den är så mycket bättre än de andra arenorna...även om man har sett den och varit i den så mycket att man tröttnat på den.....
Kommentera

heart: Scandinavium med sitt underbara 70-talsstuk!!!
Kommentera

heart: Okej... Men bästa hallen enligt Andreé ( är tvungen att säga) Coop Arena. Men jag tycker löfberg och i södra allsvenskan är det Nobel...
Kommentera

Malmös kommade arena komemr bli den coolaste
Kommentera

CoolaKoffe: ja......när blir den klar?
Kommentera

Pat86: Har ni sätt någon bild hur Malmös arena ska se ut? Eller de kanske inte har skaffat ritningarna ännu! Grymt att det är så många som bygger om, det ser ljust ut för hockeyn... Och alla kritiker som säger att hockyn minskar.. alla lagen bygger juh nytt.. . hur kan det gå ihop?
Kommentera

FredrikM: det var ju bilder i aftonbladet för typ ett eller två år sedan.....ska de bygga efter dom så kommer det bli riktigt snyggt
Kommentera

Pat86: Jaså för så länge sen! Visste inte ens de hade bestämt sig för att bygga en ny arena då!... Men du har ingen länk eller nått som jag kan gå till för att se mer?
Kommentera

« · 176305